Scrapträsket 2
Halloj alla scrappare! Jag har blivit sååå himla inspirerad av den här tråden så jag tänkte bege mig till affären idag och göra lite första inköp. Är det ngt särskilt som jag inte bör missa?? Tacksam för svar såklart...
Halloj alla scrappare! Jag har blivit sååå himla inspirerad av den här tråden så jag tänkte bege mig till affären idag och göra lite första inköp. Är det ngt särskilt som jag inte bör missa?? Tacksam för svar såklart...
Vad är det för "skärmaskiner" som finns på Claes Ohlson? Har de skärmatta? Som är bra? Vilket tycker ni är bäst? Matta Skalpell/rullverktyg eller ngt annat?
Nu har jag kikat i en del krypin på era LOs och jag måste bara kollektivt få säga: Wow- vad duktiga ni är!!! Hjälp vad mkt snygga grejer ni gjort.
Har ngra frågor ang alfabet om ngn vill svara: Magnetstämplar- fungerar det bra? Finns det ngra med å, ä, ö som rekommenderas?
Och alfabet som man stansar ut, är det bra tycker ni? Är det hemskt dyrt? Värt att satsa på?
Har varit och kikat in i en del "krypin" och undrar hur så många av er fått så snygga bokstäver? Använder ni quickutz, bosskut eller sissix? *nyfiken* Vilken tycker ni är bäst? Och går det att använda alla ovannämndas dies i bosskut samt kuickutz "stansen/maskinen" ???
Cia o krabaten- Tack för svar!
anledningen till att jag frågar är för att jag läste på handstamplat.e-butik.se att det finns konverteringsverkyug till Bosskut så att man kan använda olika dies i den. Sitter nämligen o fnular på vilken som kan vara bäst inköp... Finns det liknande konverteringsverktyg till Kuickutz kanske? Ngn som vet?? Har inte lyckats hitta ngn info om det.
Mella72- Tack för svaret!
Jag är faktiskt inne på att köpa en Bosskut. Hemskt dyr här i sthlm måste jag säga. 1500 kr. *hua* Och det är bara början. Sedan kostar alfabeten en nätt liten summa oxå. Tänker nog inte handla här i sverige, men det blir ändå ngra kronor iaf. Vilken himla dyr hobby det här börjar bli.
Ååååh vilken ågren jag har!!
När man kollat vilka tjusiga grejer alla har åstadkommit fick jag lite prestationsångest här hemma. Suttit och stirrat på en massa papper och får ingenting gjort. Har inte tillräckligt med grejer för att åstadkomma vad jag vill. Plus att jag är så ny på det här också... Nån som känner igen sig?
Fnyz-Har du åstadkommit allt det där på 4 mån?? *imponerad*
Vilken fin liten Matilda du har! jag har också en!
Meli- men hallå!! Hur snygga grejer gör du egentligen!!
har en fråga till er som använder stämplar- Om man vill stämpla skrift/bokstäver, vad rekommenderar ni då? Har inte riktigt förstått det där med monterade och omonterade stämplar heller. Läser om skum, dynor, pads mm och blir heeelt snurrig.
Såå- nu har jag lyckats slita mig från Desperate Housewives.
Måste bara skriva en sak innan jag somnar av utmattning efter en dag med tre sjuka barn...
Attans vad dyrt det är att komma igång med scrapping!!!
Idag har jag gjort av med över 400 kr. Förra veckan 300 kr nånting. Innan det- tja, jag vet inte... Min man säger att jag är galen. Och ändå sitter jag här utan ngn BK eller QK, massa dies, tags, band, specialpennor, blommor, brads... and the list just goes on and on... HUR ska detta sluta???