Scrapträsket 2
Börjar låta som en upphakad skiva
: Men tjejer- vad mkt snygga grejer ni gör!!!!! (Kikat runt hos en del i tråden nämligen.) Hur hinner ni med allt förresten? Hinner jag med _en_ grej på en dag är jag nöjd liksom...
Börjar låta som en upphakad skiva
: Men tjejer- vad mkt snygga grejer ni gör!!!!! (Kikat runt hos en del i tråden nämligen.) Hur hinner ni med allt förresten? Hinner jag med _en_ grej på en dag är jag nöjd liksom...
En liten fråga till alla experter här, från en nybörjare: Bosskut- visst är väl den bättre och roligare än Quickutz? Jag menar QK tar ju bara små dies eller hur? För det finns ju ingen adapter till QK, väl? Sedan måste jag "klaga" lite.
Damn- vad dyra alfabeten är här i sverige till ovanämnda maskiner!!! Jag bara vägrar betala 1500 kr eller mer för lite bokstäver. Tänker isf skaffa det från USA om jag köper ngt.
annika5064- aha! Det är alltså redan utstansade grejer hon säljer! KUL! Den där sidan ska jag spara i favoriterna helt klart! Tack så mkt för infon söta du!
Har en liten fråga till: Vad är distress ink för något?
Ladies- SYR ni i era LO´s?? Och det går bra? Tänkte på symaskin då, inte enstaka korsstygn eller så.
Finns det ngn som håller på med paper piecing? Läste lite snabbt om det igår, o först trodde jag att folk ritade sina motiv själva- men nu har jag förstått att man inte gör det? Eller? Har jag fel? Gillar själv att teckna, men har aaaldrig tid o tillfälle. Knappt hinner jag med att scrappa. Trots att man är mammaledig just nu.
Fnyz- Nu har jag varit inne och kikat på din Selma! Fint!
Och tack för att du svarar på så många av mina frågor! *kram*
Tänkte bege mig ut o shoppa lite nya papper idag. Speciellt om man ska göra en Selma. Och så tänkte jag börja på en babybok till min minsting- Mathilda.
matriark- fint! Jag tänkte göra lite Sesame street figurer eftersom min son gillar dem. Typ Elmo, Big Bird osv. (Om nu folk vet vilka det är? )
Fnyz- jag skrev nånstans tidigare: vilken fin liten matilda du har. jag har också en. Trodde du förstod vad jag menade då. och så gjorde jag en liten "blink gubbe".
I vilket fall. Ni är så söta som orkar svara på alla frågor!!! Nu måste jag glida iväg. have a nice day!
Mizz Maj: arbetsytan blir ju inte så stor när två katter gärna vill vara med och pilla på allt! Jag har inte hjärta att köra ner dom heller!
He he he! Det där känner jag verkligen igen! Min ena katt är galen i pappersbitar och snören. De tar han så fort det finns en chans. Plus att man har en 4-åring som *hrmm* hjälper till. Skulle just scrappa lite- men de tog över så nu sitter jag här en liten stund istället.
Mizz maj- ja jag får vänta tills min dotter sover. Och katterna tröttnat. Jag är sååå uttråkad just nu. Funderar på vad jag ska hitta på. Ingen TV (förutom lilla melodifestivalen), inget scrappande, suck... Får kika runt i gallerierna på alla tjusiga grejer ni gjort då.
*Gaaah* Är det någon mer än jag som irriteras över att papperna sticker upp en bit ur plastfickorna. Halkar omkring, och glider ur till viss del. Finns det inga bättre plastfickor än så???
Marie J skrev: Dum fråga kanske, men tänkte åka till papprika (kanske ikväll) för dom har väl butik där dom säljer saker??
Är det bra priser etc. ??
Tycker de har bra priser på vissa saker. Billigare än Skapa på Hornsgatan iaf. Föredrar Papprika. Nu har jag förstås inte världens stenkoll på priser än, men jag har upptäckt en del saker som de är billigare på. De är bara så himlans trevliga där. Tänkte själv ta mig dit ikväll, om det går med alla mina barn förstås.