Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Scrappar ju dåligt nu för tiden men ett bröllopskort med kuvärt har jag iallafall lyckats åstadkomma. Finns att se i mitt galleri

• Skumpis

Jag har _ÄNTLIGEN_ fått scrappat en LO Behövde komma hem till Mammsy för att få röven ur vagnen Bild finns i galleriet. Jag har utgått från Scrappiz utmaningsskiss.

• Skumpis

Ny LO. Jag är på G nu

Foooooootboooooooll!!!

• Skumpis

Tack för alla fina ord om mina nya LOs . Man mår såååå bra av beröm

• Skumpis

God morgon!

Jag scrappar så mycket nu att jag inte hinner med att läsa tråden Ny LO igen i galleriet för er som har scrapblock och har _tid_ att gå in och kika Jag är dock _inte_ nöjd med den här Stel, tom och tråkig Jag blir jätteglad om ni kan komma med några synpunkter hur den skulle kunna mjukas upp.

Någon som vill haka på min egen utmaning att göra något nytt på varje LO? Jag vill bredda min repetoar och försöker hitta nåt nytt varje gång. Den här gången blev det hängande tags. Förra blev det sneda fotomattor. Dessförinnan en ny slags titel.

• Skumpis

Usch och fy. Kan du inte byta?

Jag håller på att leta foton på datorn till en dubbel-LO. Det har jag aldrig gjort förrut Det kan behövas en dubbel för alla miljarder foton jag tog på Liseberg i onsdags

• Skumpis
    scrapgodis75 skrev 2006-06-19 08:17:17 följande:
    Skall ni gå på Nordiska scrap och stämpel mässan i Göteborg första helgen i september?
    JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Räcka ut tunganPenga munRäcka ut tungan
  • Skumpis

trez - Jag undrar också. Är böcker syrafria?

Svar på tråden Scrapträsket 2