Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

m u - Jag hade ju egentligen velat ha samma bakgrundspapper till båda men hade inte det hemma. Och inget tålamod att vänta heller Tycker du jag ska behålla alla prickar eller bara de på sidorna???

Ståltråden runt mina fötter symboliserar förresten taggtråd. Tänkte få med på ett hörn att allt var inte så ljuvligt med att vara gravid

• Skumpis

annika - För mig var det rosa moln fram till vecka 30. Sen var det mest taggtråd kan jag säga

Ska kolla på de där prickarna. Kanske kan ta bort några och minska ner några. Tack för era åsikter

• Skumpis

m u - Tack för tipsen. De ska jag lägga på minnet!

Det blev bra när jag tog bort några prickar och förminskade några. Chalkade dessutom alla. Nu ska jag montera. Önska jag hade haft en assistent som kunde göra det åt mig

Tips från Mammsy förresten är att fota den omonterade LOn. Då slipper man "glömma av" hur kattsingen vissa saker låg. Man får ju dem aldrig lika bra som när man provgjort en LO

• Skumpis

Kan man sätta blänk på vita foamstamps? Blir det skumt med svart blänk???

• Skumpis

Wirre - När man köper plastfickor ingår skruvar. Annars köpte jag extra på ScrapAddicted. Maila henne och fråga. Jag fick ett par extra på köpet när jag handlade.

• Skumpis

Så, nu finns min första dubbel-LO i mitt galleri.

Och jag säger god natt. Ska till Skagen imorgon och ska kliva upp redan klockan fem.

Natti natti alla scrappande vänner Scrappa lugnt!

• Skumpis

Fnyz - Jösses, det är ju rena julafton för dig idag

• Skumpis

knäppgök - Ingen aning tyvärr.

skärmaskin är G R Y M T!!!

• Skumpis

Mystjejen - Det var jag! Lägg den bland dina favoriter så tappar du itne bort den.

Svar på tråden Scrapträsket 2