Inlägg från: Minimalla |Visa alla inlägg
  • Minimalla

Scrapträsket 2

Hej på er!
    Jag följer den här tråden helt slaviskt sen nån vecka tillbaka, tycker ni alla är så himla duktiga och det kliar i fingrarna efter att få sätta igång.
    Nu har jag inhandlat lite papper och har fått hem massor av bilder, men nu har jag värsta prestationsångesten och vet inte alls vart jag ska börja... dagens i-landsproblem

Har lite svårt för att bestämma vilket format jag ska välja... stort eller litet...

Hur förvarar ni era LOs? I album? I platsfickor?

Ja... några ord från mig som smygläser allt ni läser .

• Minimalla

Nu har jag gjort min allra första LO. Det var kul men svååårt ju... vill ju så gärna att det ska bli bra. Nu förstår jag varför man säger att man ska vänta med de mer betydelsefulla korten och börja med något enklare.

Ni får jättegärna ta er en titt i mitt galleri och risa och rosa (mest risa skulle jag tro ). Jag tyckte det var  svårt att få ihop det, kanske för att jag valt så många olika bilder.

Nu måste jag läsa vad ni skrivit idag ...

• Minimalla

Är det någon som beställt kort från Korthuset.se? Jag beställde ca 250 bilder därifrån men jag blev inte alls nöjd. Färgerna blev heldassiga, usch vad tråkigt... Nu håller jag på att övertala sambon att vi ska köpa färg/fotoskrivare ... jag vill också kunna förminska bilder!

Grattis annika!

• Minimalla

skrutthumlan, nu har jag mailat korthuset med lite klagomål, får se vad de svarar.
    Nästa gång väljer jag något annat ställe.

• Minimalla

Jättemycket fina LOs som jag har fått se idag. Det är så himla kul att se vad ni har gjort!
    Ska nog försöka mig på nån skiss eller liftning snart när jag lekt av mig lite med de här allra första LOsarna.

Har en ny i mitt galleri om nån vill kika och komma med ris/ros. Fotot blev riktigt B, färgerna blev så blaskiga.

Jag har anmält mig till en scrapbookskurs i september, längtar massor!

• Minimalla

Inspirerades lite av din doodling Annika och vågade mig på att plocka fram pennan... det var ju superkul

För mig tar det också lång tid att göra en LO, dessutom blir det många avbrott hela tiden. Jag har svårt att låta bli att pilla nu i efterhand, tycker inte riktigt att de är klara liksom... då är ju doodling super

Nu måste jag kolla in alla bidrag och rösta...

• Minimalla

Nu har jag en ny LO i galleriet...

Beställde en bunt med reapapper från scraproom idag, så jag ska ha lite att plocka med .

Nu måste lilltjejen ha mat, så jag får kika in igen lite senare o läsa ikapp

Svar på tråden Scrapträsket 2