Scrapträsket 2
Jag vill också ha netto, varför finns inte det här
Jag vill också ha netto, varför finns inte det här
ÅH VAD DUKTIGA NI ÄR!!! (kollektivt beröm)
.
Det är så himla kul att se, helt otroligt vilka konstverk ni skapar.
2xA, hur stort är albumet? Det låter jättefint.
Jag har kommit på att jag nog behöver sånt där floss, gärna rosa. Är det nån som vet vart man kan beställa det, där de inte har något lägsta ordervärde och fraktkostnad enl postens tabell?
Tack mammsy, då måste jag nog snart beställa...
Vilka är era favoritchalks? Nån särskild färg eller typ? Kanske olika till olika detaljer?
Tack för alla svar angående chalks, det finns ju så måååånga färger att välja mellan
.
Pylle, jättefin inspirationsbok. Nu måste nog jag också skaffa en sån snart. Hittills har det mest blivit massor post-it lappar som dräller runt.
Jag har en ny LO i galleriet, jag blev väldigt nöjd med den, men tyvärr blev inte fotot så bra. Färgerna blev lite konstiga o så... men ni får gärna kika förbi med ris o ros. Det finns lite kort också till bröllop o födelsedagar.
Måste erkänna att jag inte hunnit kolla in SWEbloggen så mycket ännu, då blir det väl ingen tid över till scrapping överhuvudtaget... men snart kan jag nog inte hålla mig.
Aha, inte visste jag att man kunde använda pennorna till så mycket annat, smeka papper och... hmmm fucka... där ser man
2xA, jag såg vita gelly rolls från sakura i en affär idag, var tvungen att testa med tanke på diskussionen här i tråden. Det blev helt genomskinligt så då testade jag att kludda massor o snabbt som man gör med en bläckpenna som inte funkar (var ju nån som tipsade om det minns inte vem) o efter en stund kom det lite lite vitt, sen kom det mer o mer när jag sakta smekte
pappret (med pennan alltså
).
Nu har jag tagit på mig att fixa iordning ett album från möhippan jag var på i lördags. Bröllopet är på lördag så nu är det bråttom, det blir nog liiite scrapbooksinfluerat
.
Jag beställde också från Korthuset och jag håller med lillfrallan om att bilderna var lite dassiga i färgerna. Sen blev jag debiterad för vit ram, vilket man kunde få utan extra kostnad enligt erbjudandet när jag beställde bilderna. Har mailat två gånger och sagt att jag är missnöjd med dem och deras service och att jag inte kommer använda mig av dem fler gånger, inte heller rekommendera dem till någon annan - snarare tvärtom. Så då är det väl bäst att jag lever upp till mitt löfte... undvik korthuset!
Claudia79, ja det verkar vara många som vill beställa... *otålig*
Claudia, jag har också firefox, kanske därför det funkade så dåligt. Men det verkar snarare bero på för mycket trafik. Jag fick iaf iväg en beställning till slut, men det tog lång tid och många försök. Som tur är sparas ju allt i kundkorgen om man har loggat in.
Vad fina månadspapprena var... kanske måste ha såna...
Jag har också ett vänta-på-kort-problem. I tisdags skickade min kompis sin andel av bilderna till möhippealbumet som jag ska scrappa ihop till på lördag. Har ännu inte fått bilderna, imorgon är det fredag - sista chansen. Kan tillägga att bilderna skickades från linköping till norrköping - ca 4 mil... borde skickat dom med tåget istället, posten kan man ju tydligen inte lita på
.
Idag kom äntligen bilderna från min kompis med posten, i ett trasigt kuvert o en lam ursäkt från posten. Men, men... albumet är äntligen färdigt. Har doodlat hela dagen. Eftersom albumet var så pass litet fick det inte plats med så mycket mer än massor doodles. Det var jättekul, prickar, blommor och blad dansar framför ögonen på mig nu
. Har lagt in en bild på albumets framsida i mappen "Blandat pyssel", där finns också kortet som jag gjort till brudparet (om nån är intresserad
).
Hinner inte kika in hos er som har massor nytt, men då har jag ju nått att se fram emot efter helgen.
Godnatt!