• Jo79

Scrapträsket 2

Men du Mammsy... titta i första inlägget ;-D

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Marajjah: Det tog TID innan jag fattade oxå.... Gör så här: Kopiera bilden adress, gå till inlägget och tryck img, kopiera in adressen och tryck img igen. Då SKA det funka. Klicka på förhandsgranska innan du skickar iväg det så du ser om du lyckats!

Ny bild i galleriet alldeles strax. Ännu en liftning...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nun: Om du ska scrappa i datorn, så finns det en tråd där digiscrapparna hänger. Nu har jag inte den tråden, men den finns nog under pyssel precis som vi!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Åååå jag har beställt papper både här och där....! Blir alldeles hagalen och har fått ta pauser och gå igenom varukorgen flera gånger med stränga ögon och sållat bort det mest onödiga. Uhuuu, det finns så mycket jag vill ha!!

Jag köpte vit chalk från scrapboolbutiken och chalkade röda retrobommor med den. Det blev skitsnyggt! (tycker jag... ) Så den är att rekommendera...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å, vi har fått en ny butik... ScrapbooKbutiken ska det ju vara!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

En ny Lo i galleriet, och återigen är det en scraplift.... jag verkar ha hamnat i ett liftstim! Och det är en Lo som jag gjort omGenerad till dotterns album.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Och jag har lagt in en ny Lo i galleriet. Hade tänkt att det skulle bli till skissutmaningen på Scrappiz, men icke sa nicke. Det bidde inte så....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Kanske ska skriva att den ligger i Kretaalbumet, så att ni inte letar ihjäl er...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Lite OT, men frågar ändå.... när ni skickar digitalbilder över nätet för framkallning, har ni förminskat de på något sätt innan, eller skickar ni dem direkt som de är från kameran liksom..? Har aldrig gjort det här förut, och prövade förut, men bilderna är ju gigantiska och det tar ju evigheter innan de laddats över till fotoföretagets server...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Så det är inte ovanligt att det tar uppemot 20-30 minuter? Och man kan ta bort och beskära och ha sig och ändå få det i typ 10x15? Som ni hör är jag heeelt grön på att framkalla över nätet...

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2