Scrapträsket 2
För er som frågade om fraktfritt på Annas scrapbooking; det står på scrappiz sida under nyhetsbrev... och på hennes sida under forum.
För er som frågade om fraktfritt på Annas scrapbooking; det står på scrappiz sida under nyhetsbrev... och på hennes sida under forum.
Vilket gulligt bi!!
En ny lo i galleriet om nån vill titta...
Kan inte låta bli att fnissa.....
Har lagt upp en lo i galleriet. Skulle vara till SWE scrapbooks tävling, men så när jag var klar och bara skulle checka av för säkerhets skull, så hade jag ju såklart missat att det var tema sommar.. suck!! Så det blev ju bara till att göra en till.... Så nu finns en lo som det inte är sommartema på i galleriet...
Fnyz: MEN vad ska ni hitta på?? Kan ni inte göra en blogg eller nått eller skriva i presentationen då?
Fasst nu var jag inne i din blogg och kollade! Kul!! Spännande va?
Nu är det sängen som gäller här... tuff vecka väntar med långa dagar och mycket kvällsmöten... Tråkigt!
Snyggt blänk Marajjah.
Imorgon ska jag gå på mässan!! Hohooo vad roooligt! Ska släpa med mig en kompis oxå så hon blir riktigt fast...
Åh vad det är kul att var på mässa!! Så roooligt! Jag är så nöjd med mina inköp, det blev mest papper och lite smårillerigrejjer.
Ibland är det erbjudanden och så, men det är väl mest det att man slipper fraktkostnaden tycker jag. Så tänker man köpa typ album och massa papper så tjänar man ju på det viset.
Blev så förvånad över att en såndär qk var så STOR!! My God!! Bara en sån kräver ju ett helt eget rum ju!!
Nu ska jag kolla på Tv....
Söt Lo Mammsy!
Såg att det kommer en liten mässa till i Partille i månadsskiftet. Det är ju inte bra för min ekonomi det... och Partille är ju så nära att det vore idiotiskt att inte gå på den... *försöker att få sambon att förstå*