Inlägg från: bitte71 |Visa alla inlägg
  • bitte71

Scrapträsket 2

Åh, så frustrerande: har suttit med de jättefina papperen från Sagomammas butik och nästan gjort färdigt 6-månaders-LO:n till lillans album - och så kan jag inte göra klart den för jag vet inte längd och vikt på henne just nu! Måste vänta ända tills imorgon för då ska jag till BVC Och nu är jag supertrött för lilltjejen beslutade sig för att inte alls somna om när hon vaknade efter att ha sovit en halvtimme nu i kväll -tokvarmt var det också så jag kan förstå henne... Men det slutade med att hon satt i gåstolen jämte mig (sambon var ju inte hemma ) och nöjt tuggade på spillbitar av Basic Grey-papper Men jag fick ju lite gjort iaf och nu sover hon och det ska jag göra oxå - natti natti

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

MAMMSY: åh, så söta kort du gör! Var får du tag på alla de där stämplarna (är det "HÄnglar och stänglar" de heter?)?

• bitte71

MAMMSY: vad ingår i månadspaketen då? Hur många stämplar får man? Och hur färglägger man det stämplade motivet sedan? *ser lite korkad ut*

• bitte71

Alltså, jag fattar inte riktigt detta med monterade vs omonterade stämplar - hur funkar det när man har omonterade då? Då måste man köpa till en hållare och ngt mer eller? Jag har ju bara magnetstämplar så jag vet inte riktigt hur de övriga fungerar...

• bitte71

Hej hopp...
    Tillbaka från BVC så att jag kunde göra färdigt 6-månaders-LO:n - finns i galleriet nu!

Fick lite papper från Scraproom idag - hade beställt Crate Papper och de var fina! Ser lite gammaldags ut med lite brända kanter! Spring gärna in på Scraproom och kolla - hur fina som helst!

• bitte71

Mystjejen: jag har beställt från scrappics, de är bra - snabb leverans och trevlig kontakt! Jag beställde då också Phresh and Phunky-setet -men de har ju nästan alla serierna så det är toppen!

Imorgon ska jag hämta mina stansar på Pysselpunkten! *längtar*

• bitte71

Tack för alla snälla ord i min gästbok Generad! Fast det är Sagomamma som ska ha beröm för pappersvalen, för det är hon som satt ihop månadspaketet!

nun: Tror att du ska ställa frågan i tråden för de som scrappar på datorn - har inte länken men det finns här under pyssel!

• bitte71

liiinda: superfin LO - så duktig du är! Lägg gärna in en ny bild hur det blev när du chalkat kanterna!

• bitte71

Jag sitter här på helspänn: klockan 15 ska jag hämta mina retrostansar på Pysselpunkten! Tjohoo! *som ett barn på julafton*

• bitte71

Anne81: retrostansen är slut på Pysselpunkten Eftersom ryktet gick förra veckan att den skulle sluta tillverkas så fick alla panik och köpte upp de flesta som fanns att köpa!
    Nu vet jag inte riktigt var den finns ngnstans - kanske ngn annan som vet?

Humla78: vet inte riktigt om det går att banka fast den utan en setter? Men man kanske kan använda ngt annat trubbigt föremål???

Jag var som sagt hemma hos Lina på Pysselpunkten och hämtade stansarna - jag såg hennes pysselrum och trodde jag hamnat i paradiset! Pyssel från golv till tak! *blänger surt på sambon som inte vill bygga ut för att ordna ett helt pysselrum*

Svar på tråden Scrapträsket 2