Hej hopp...
Inspirerad av Fnyz som handlade sina knappar på Erikshjälpen (var det väl?) gick jag idag in på Myrorna och kollade. Fattar ni hur mkt knappar de hade?!!!! Hela korgar fyllda till bredden! 1 krona styck för de stora och 50 öre för de små knapparna, men nu ska ni höra det bästa: jag stod där och rotade till mig säkert 70-80 knappar eller nåt. Sedan när jag ska betala och lägger alla knapparna på disken säger hon som står där: "Herregud, det där orkar jag inte räkna - ska vi säga att du får dem för 30 kronor?" Vad säger man då? "Ja visst, självklart!"
Nästa gång jag går dit ska jag helt kallt säga: "ska vi säga 100 kronor för hela den här korgen med knappar?" (eller nåt) så får vi se vad de säger - kanske går det med?
Skumpis skrev 2006-08-10 22:09:40 följande:
Fnyz - -85 var jag en stenhård hårdrockare
HAHA!

Själv var jag hårgeléfabrikanternas främsta kund och gjorde att de förmodligen kunde köpa sig dyra sportbilar, båtar och utomhusswimmingpooler! Ja vadå, ett kilo hårgelé per dag var väl normalkonsumtion för varje tonåring på 80-talet? *ser oförstående ut inför varje annat påstående*
Helt OT, jag vet *over and out från nostalgiskolan*