Scrapträsket 2
malin ulrika
Du som bor i Kanada borde väl lätt kunna beställa från någon av USAs välfyllda butiker, verkar ju lite onödigt att beställa från Sverige för dig, annars har de flesta svenska butiker röda Bazzill
malin ulrika
Du som bor i Kanada borde väl lätt kunna beställa från någon av USAs välfyllda butiker, verkar ju lite onödigt att beställa från Sverige för dig, annars har de flesta svenska butiker röda Bazzill
Grattis Cia
Äsch, nu håller jag på att scrappa och har valt papper som jag inte riktigkt gillar. Varför har jag nu gjort det? Det är skitjobbigt när man inte gillar papprena ordentligt....
MAMMSY
Ja, fast för min del, så har jag ju ofta många av varje sort
Äsch, detta blir inte alls bra, ska bara färdigställa den snabbt och inte lägga ut den i galleriet, glömma den och fundera på nästa
Matriark
Tack tack
Loppan79
grattis på födelsedagen, får man gissa på 27 år
Fnyz
När du har betalningen uppe, så klicka på knappen Printscreen, finns till höger om F12. Sen öppnar man tex Paint och väljer klistra in. Det hela sparas bäst som JPGfil.
Nu är jga klar med min mest misslyckade LO någonsin tror jag, la in den i galleriet i alla fall det skulle ju vara till Antons babyalbum, buhuuuu!!!!
solstraalen
De flesta arken är stl 30*30, men det går ju jättebra att skära ner till vilket format man vill
Cia o krabaten
Hihi, jag kommer precis från soffan och godispåsen.
vad kul det var att ändra lite på fotona, önskar verkligen att vi haft digitalkamera när Anton var bebis.... Har inte vågat mig på det innan, men det var inte speciellt svårt, och jättekul att få fram de delar av fotona som man är intresserad av.