Scrapträsket 2
annika5064
Mmm, vågade prova det
annika5064
Mmm, vågade prova det
Hur mycket blommor använder ni? jag tycker att jag bara MÅSTE ha med blommor på varenda LO, kan inte ens komma på vad man skulle kunna sätta dit istället....för att vara lite originell alltså
annika5064
Ja, det var det faktiskt, men detta var ju inte så mycket, bara ett första tafatt försök, men det kommer säkerligen mera i senare LOs
Jo79
Jo, men vad skulle man kunna sätta dit istället? Kan inte komma på det bara
ganska snart är det väl CHAmässa igen, och då får man väl reda på om blommorna håller en säsong till
litentyko
det är när man ritar för att dekorera LOn jag testade på det på min senaste LO tex, litegrann
malin ulrika
Då var du nästan först då tänk om du hade haft patent på det
Ny snabbisLO i galleriet
Nu fick jag bilder på det nya som Basic Grey släpper under sommarCHAmässan, två nya collectioner och massa annat smått och gott, säger bara en sak, mums. Lite annan stil på de papprena än man är van vid från BG, påminner lite om Chatterbox tycker jag. Snyggt var det i alla fall!!
Någon som har mallar till kuvert föresten OCH inspiration till hur man kan dekorera dem. För att lägga i minnessaker till det uttjatade semesteralbumet
skrutthumlan2
Fotofix kan du köpa i alla scrapbutiker, och dottarna du pratade om, gluedots, är bra om man ska fästa lite tyngre saker, eller bra vill ha en liten klisterprick, så det inte blir något som sticerk fram, till dekoationer mest, jag fäster tex band och blommor med gluedots.
En annan bra limprodukt är limpennan, och lite basic limstiften, jag använder allt, men mest fotofixet.