Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Scrapträsket 2

Fnyz: Har skrivit en fråga i din gb

• Pyret78

Hej Mammsy!
    Här är en till som är scrapsugen, men det är späckat schema idag. Det får bli kvälls/nattscrap här med. Fast helst vill jag scrapshoppa

På söndag firar jag o maken 1-årig bröllopsdag samt att vi har dop för dottern. Nu frågade maken vad jag ville ha i "bröllopspresent". Jag svarade: "Ett presentkort på scrapgrejjor, så jag kan föreviga vårt liv i ett album"
    Vi får väl se vad han hittar på.

• Pyret78

Japp, alla sätt är bra... brukar man ju säga.

• Pyret78

Cino: skruvarna de pratar om "håller ihop" ett postbound-album (ett album med plastfickor) När man fyllt på med ex. antal fler plastfickor (följer oftast med 10-15 st) så blir det "överfullt" om man får köpa till längre skruvar, så att albumet går att stänga igen.
    Hoppas du förstår vad jag menar.

• Pyret78

ÅHHH jag som bara måste ha fler knappar!!!!!

Kanske har de fått in till på torsdag??

• Pyret78

Foam stamps gör man rent med vatten bara. Jag brukar ha en bytta med vatten stående bredvid mig, så lägger jag bara ner dem i den när jag använt de färdigt.
    Det blir extra effektfullt om man sedan tar en vit gel-penna o ritar in "blänk" i bokstäverna.
    Kolla i skumpis galleri, hon har många lo:s som hon stämplat.

WEEEE!! Fick paket från scrapbookbutiken idag, tack sagomamma . Beställde igår. Det var prima-blommor, förlängningsskruvar o mixed alfa-foamstamps Nu ska här scrappas

• Pyret78

P[ m[ndag den 14/8 o en vecka fram[t har scrapoteket.se fraktfritt. V.33 mao.

Min 4 m[n dotter har knappat p[ v[rt tangentbord, s[ nu kommer det fram en massa krummilurer, n[n som a'r bra p[ s[nt h'r

• Pyret78

Tack så jättemycket DianaJ

Nu sitter bokstäverna på rätt ställe o jag kan t.o. skriva å,ä o ö igen

Svar på tråden Scrapträsket 2