Scrapträsket 2
Fnyz: Har skrivit en fråga i din gb
Fnyz: Har skrivit en fråga i din gb
Hej Mammsy!
Här är en till som är scrapsugen, men det är späckat schema idag. Det får bli kvälls/nattscrap här med. Fast helst vill jag scrapshoppa
På söndag firar jag o maken 1-årig bröllopsdag samt att vi har dop för dottern. Nu frågade maken vad jag ville ha i "bröllopspresent". Jag svarade: "Ett presentkort på scrapgrejjor, så jag kan föreviga vårt liv i ett album"
Vi får väl se vad han hittar på.
Japp, alla sätt är bra... brukar man ju säga.
Cino: skruvarna de pratar om "håller ihop" ett postbound-album (ett album med plastfickor) När man fyllt på med ex. antal fler plastfickor (följer oftast med 10-15 st) så blir det "överfullt" om man får köpa till längre skruvar, så att albumet går att stänga igen.
Hoppas du förstår vad jag menar.
ÅHHH jag som bara måste ha fler knappar!!!!!
Kanske har de fått in till på torsdag??
Foam stamps gör man rent med vatten bara. Jag brukar ha en bytta med vatten stående bredvid mig, så lägger jag bara ner dem i den när jag använt de färdigt.
Det blir extra effektfullt om man sedan tar en vit gel-penna o ritar in "blänk" i bokstäverna.
Kolla i skumpis galleri, hon har många lo:s som hon stämplat.
WEEEE!! Fick paket från scrapbookbutiken idag, tack sagomamma . Beställde igår. Det var prima-blommor, förlängningsskruvar o mixed alfa-foamstamps
Nu ska här scrappas
P[ m[ndag den 14/8 o en vecka fram[t har scrapoteket.se fraktfritt. V.33 mao.
Min 4 m[n dotter har knappat p[ v[rt tangentbord, s[ nu kommer det fram en massa krummilurer, n[n som a'r bra p[ s[nt h'r
Hj'lp mig sn'lla !!!!
okej! startar om nu.
Tack så jättemycket DianaJ
Nu sitter bokstäverna på rätt ställe o jag kan t.o. skriva å,ä o ö igen