Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Scrapträsket 2

Skumpis:

Vi hade stooor plats över i vårt kontor. Så nu har jag lagt på förslag att vi ska lägga dit en stor lekmatta åt vår dotter oxå, så har vi en varsin "hörna" där inne
    Jag vid mitt bord, maken vid datorn o dottern på golvet - vips så blev kontoret ett familjerum!

• Pyret78

Ny Lo ute. Gjord efter veckans skissutmaning på scrappiz

Nu är det läggdags

Go´natt!!

• Pyret78

Fnyz: Håller helt o klart med dig (kan bero på att vi kommer från samma "stad")
    Det skulle vara en upplevelse att få klämma o känna på grejjerna innan man köper dem

O mässor ska vi inte tala om! Vi har ju 60 mil till Götet o 30 till Stockholm
    Ibland är dte inte alls roligt att vara norrlänning

• Pyret78

Ny LO i galleriet. Gjord efter denna veckas skissutmaning på scrappiz.

• Pyret78

M U: Först klippte jag små jack i kanterna, med olika stora mellanrum. Sen blötte jag längst ut i kanten med en tops. O så skrapade jag med naglarna så att det liksom flossades upp o så vek jag till åt olika håll där jag klippt små jack. Sen chalkade jag med fluid chalk på det. Sen sydde jag med symaskin runt dem, efter att jag fäst med ett par fotofix.

Såg att lindzi gett det som tips inne på scrapaddicteds hemsida: www.scrapaddicted.se/tips.php

Lycka till!!

• Pyret78
    Det gör du alldeles rätt i Meli!!

Bara att gå vidare!
  • Pyret78

Det är REA, REA, REA på www.scrapoteket.se!!!

Bl.a på chatterbox-papper o vissa Basic Grey!! Passa på att shoppa loss nu tjejer!!

Sen är det fraktfritt, om man beställer för 300 eller mer, där hela v.33!! Tjoho!!!

• Pyret78

Loppan! Det är end fraktfritt v.33 nu är det ju v.31. Du får helt enkelt hålla dig till tåls. Eller ska du kanske handla lite nu o lite v.33

• Pyret78

Vill oxå ha skisser.

Du har väl redan min mail.

Svar på tråden Scrapträsket 2