Scrapträsket 2
Dramaqueen: Å vad söt!!
Dramaqueen: Å vad söt!!
Är det nån som har beställt från scraproom, de har dragit pengarna, sedan fått ett mail där nästan allt man vill ha är slut? Om jag då säger att jag skiter i beställningen, sätter de tillbaka pengarna direkt/automatiskt, eller hur funkar det?
Jag är oxå ett blomfreak, det är svårt att göra en Lo utan blommor... Tycker en lo ser så naken och tom ut utan blommor... men andra klarar ju det, så jag BORDE ju oxå klara att göra en Lo utan. Men isf får jag nog låsa in blomlådan, för annars slinker det nog med nån ändå....
Ja, doodling är ju faktiskt ganska likt blommor.... så det kan ju vara ett bra substitut...
Meli : Nä, jag vet inte.... men det som Matriark rabblade upp är ju ganska bra grejer.. Jag tycker bara att det är så enkelt
och snyggt med blommor.. så lätt att få det bra! Så egentligen är jag inte supertrött på mina kära blommor, men det är helt klart roligt att variera sig lite...
På Lerumsmässan kunde man förboka grejer som de tog med sig, färdigpackat i påsar... ganska smart egentligen.... inte för att jag gjorde det, men kanske om det går till den här gången. Fast det är ju kul att känna och klämma på grejerna oxå...
Lifta!!