• Jo79

Scrapträsket 2

2xA Mässan i Göteborg är inte förrän oktober... sorry. Och Scraproom är en "riktig" jättebra affär har jag hört. Scrapaddicted har ju oxå öppnat nytt i Löberöd. Skåne nånstans... Fundersam
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    2xA Om ni tar lite mindre vägar så kommer ni ju att köra förbi scrapaddicted´s affär, så där hade jag ju helt klart gått in! Jag hade nog inte åkt stora vägar, kanske E4:an en liten bit, men sedan småvägar. Det är ju inte så himla stora avstånd...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Kullens Fyr är jättefint, det ligger högt vid havet, i närheten av Ängelholm och Höganäs. Sedan är ju Båstad och alla stränderna vid Varberg, Halmstad..... Tylösand tex.  osv jättefina... Och äta glass i träslövsläge... nu kan jag inte sluta....!!Hemlis

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Bobline: Oooo det är ju snart! (eller ja...) fick för mig att det var mer på hösten! Men jag tar mer än gärna en mässa i september...!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, alltså, gillar ni hemmagjord kulglass med nygräddade våfflor så ska ni ju helt klart åka till Tre Toppar i Träslövsläge. Fast det gör ALLA så det är skitlång kö, oftast... Men supergott!! Räcka ut tungan

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

MiS: Du, jag har för mig att vixxan blev tvungen att stänga tillfälligt pga akut familjesjukdom....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ny Lo i galleriet som är till scrappiz skissutmaning denna veckan. Jag har doodlat för första gången...Cool

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    tr3z skrev 2006-07-08 08:03:03 följande:
    nån som ska cybercroppa idag på scrappiz? vill verkligen men vet inte om maken tycker att det är så roligt
    Jag ska nog försöka vara med på något... har skrivit ut Loskissen, annonsen och nån mer...sagoutmaningen var det nog? Får scrappa när Elle sover... Ikväll ska vi på 30-årsfest, så då lär det inte bli mycket gjort ! Din man kan väl hugga ved eller nått? (det ska min göra... )
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Gå in i galleriet och klicka på ladda upp bild. Du måste vara inloggad.

Jag har lagt upp en ny Lo som är till skissen på cropen. Jättekul skiss!!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2