Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Var lägger ni ut era LO:s? Jag lägger ut på Scrappiz och Scrapbutiken, men vad finns det mer för ställen?

• annika5064
    Meli skrev 2006-07-22 21:52:21 följande:
    annika5064 *tack Jo, visst vad de fina, lite annan stil på deras nya kollektioner tycker jag, påminner de inte lite om chatterbox?
    Jo, det gör de faktiskt; kunde inte komma på vad de påminde om, men chatterbox yes! 
  • annika5064
    Cia o krabaten skrev 2006-07-22 21:52:52 följande:
    Ja det kan varmt rekommenderas att försöka få till en egen plats där man kan ha allting.Jag har lyxen att ha ett helt rum!!!Stort skrivbord, skåp med mappförvaring för papperen och hyllor för stämplar mm.Byrå för alla tidningar, qk, oanvända album osv och hylla med albumen och symaskinen och allt annat i.Och glöm inte det stora hörnskrivbordet med dataplatsen. Där kan man ju också lätt röja undan när man får scrapsällskap!! Supernice är det!(Men jag var glad åt mitt skrivbord under trappen i vintras också )
    Förvånad!!! Ett helt rum??? Jag har ett skrivbord inklämt bredvid soffan, bakom en fåtölj, som jag är jätteglad över, men detta plockafram-ande och plockabort-ande är ju så tidskrävande...ah, vad jag hoppas vi hittar ett hus snart; är LOVAD eget rum Skrattande
  • annika5064
    Meli skrev 2006-07-22 22:17:02 följande:
    annika5064 Fast inget klår dock mina absoluta favvisar, vagabond och Phresh and Phunky
    Du kanske vill köpa mina? Flört
  • annika5064
    Meli skrev 2006-07-22 22:31:04 följande:
    Jen 82 De presenteras väl på CHAmässan nu i dagarna har jag för mig att den var, sen tar det någon/några månader innan de når våra svenska butiker
    Jahaja, det får bli import från Staterna, då...
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-07-22 22:21:11 följande:
    Tjoho tbx från se,estern å e så scrapsugen att det kliar i fingrarna Har inte scrapppat sen skumpis å jag scrappade för typ 2 veckor sedan alldeles för länge sen... Resultatet blev två lo:s som finns i mitt galleri nu Meli kollade in dina nya på scrappiz Kanonfina Nu ska jag kika lite tillbaka i tråden å se hur mycket kul ni har pratat om medans jag vart borta
    Nämen, välkommen tebax! Man får förmoda att semestern varit bra, i denna värmens tecken? Och kameran höll?
  • annika5064

Vad trevligt det är att  vara pluskund; man får ju plats med hur mycket som helst...la nyss in foton, som jag inte fått plats med förut...och man vill ju visa sin guldklimp!

• annika5064
    Cia o krabaten skrev 2006-07-22 22:47:51 följande:
    Ni som gillade chatterbox, ta en titt in till scrapaddicted.seVar ju där förra veckan och hon har fått in MASSOR med nytt.Jag köpte nog ett av varje CBX nya papper... Och några av de äldre favoriterna för att vara på den säkra sidan
    Ja, Chatterbox har blivit en av mina nya favoriter; och jag tyckte de var fula när jag började...

Men någon beställning blir det inte ännu; har bestämt mig för live-shopping på mässan i september och sparar för fullt; gubben köpte ny lastbil i veckan och prutade våldsamt...på skämt klämde jag ur mig att då måste väl åtminstone en 1000-lapp hamna i scrapkassan??? Svar; " Det blir det nog, minst..." Love you, baby!
  • annika5064

Nu riskerar jag att bli påhoppad, men är det inte en väldigt massa kort som laddas upp på Scrappiz? Det är säkert jätteskojigt att göra kort, men de flesta är ju stämplade med någon annans stämplar???Fundersam

• annika5064
    lillvilda skrev 2006-07-22 23:26:23 följande:
    annika5064: hur menar du? menar du att för att man använder färdiga stämplar så blir korten inte orginella, egna? eller hur då?Jag har aldrig provat att göra kort så jag vet inte riktigt.Men blir de inte personliga för alla sättaer ihop å gör korten orginella?
    Njae, jag menar nog mer, att det som saknas är det där lilla personliga, som fotot är...
Svar på tråden Scrapträsket 2