Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Johannapanna skrev 2006-08-03 23:51:42 följande:
    Nån här som har provat att skriva ut bilder på vit Bazzill? Vilken struktur rekommenderas?
    Det har jag på min "tvillingbabyn"...canvas är strukturen
  • annika5064
    Johannapanna skrev 2006-08-04 10:04:29 följande:
    Annika: Oj, vad snyggt det blir! Måste jag testa!
    Ja, det är jättesnyggt!
  • annika5064
    Carolina1979 skrev 2006-08-04 10:29:03 följande:
    Wee - nu kom posten, beställde från Pysselpunkten SENT i onsdags kväll och idag fick jag paketet
    Hon é snabb, Lina...
  • annika5064
    Peggy O skrev 2006-08-04 17:15:03 följande:
    Hej på er.Slänger längtansfulla blickar mot mina scrapgrejor.Surfar runt och beundrar mängder av supersnygga LO:sLäser tidningar och bläddrar i böcker.Så plockar jag fram mina foton och tänker scrappa lite......Men jag får inte till det.Ingenting blir fint.Idétorkan blir bara värre och värre.Trots att jag är sååååå sugen.Hur gör man för att komma loss ur detta klister?Några tips?
    Byt format; minialbum går fort och man hinner flera på samma kväll...scraplifta...gör ett kort istället...gör en förstoring och använd färre dekorationer...surfa mer och spara...skriv upp idéer i en anteckningsbok...skissa LO:s...
  • annika5064
    mia2005 skrev 2006-08-05 11:26:11 följande:
    Hej!Har börjat med scrapbooking efter att hittat denna tråd....och nu kommer man inte ur det!!Ge gärna ris och ros!(bilden är lite sned....är inte så duktig på datorer!!)
    Tycker som Skumpis; jättefin nybörjarLO! Och håller även med om det där med ett av fotona i blickpunkt...tycker också att du skulle hållit dig till kanske två format på bilderna; nu har du fyra olika...ett stort och tre mindre hade hållit ihop kompositionen bättre...för övrigt fiiiiiin! 
  • annika5064
    malin ulrika skrev 2006-08-05 00:56:07 följande:
    Hej hej,ja då har man frostat av frysarna då! Fast jag inte direkt tänkt göra det medans de var fulla med mat! (Strömavbrott i tre dagar...)En fråga:Jag håller på med en "bak" sida, vill göra en dekoration i form av en pepparkaka, typ i brunt papper, men hur ska jag få den att se mer "pepparkakig" ut? Nått tips på hur man kan göra "vit glasyr" eller så? Jag har funderat på trälim, men det kanske inte torkar ordentligt?Om nån har nått tips mottages det tacksamt!
    malinulrika, du kanske kan hitta någon skojig qk på denna sidan; det finns ju en del bakverk...

Vad hemsk upplevelse ni varit med om, förresten; tur det gick bra!
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-05 22:02:49 följande:
    Dom här vill jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! (chatterbox rubons)
    Money, money, money...sjunger lite bara...Flört

MAMMSY,
    tänk 2-3 september...
  • annika5064
    claudia79 skrev 2006-08-05 22:17:11 följande:
    nån här inne som handlat på scrapkammaren.se? rekommenderar du den isf??beställer man för 300:- får man 50% i rabatt nu i helgen! så man blir ju sugen..
    Jajamän, kör på bara...hon är dessutom här ibland som bejbi78...
Svar på tråden Scrapträsket 2