Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Jipppiiiieee!! Nu kom mina kort från Pixaco, de var Jättebra!! Och nya simpelscrapbook och nya kreating keepsake nummren från scrapand gift... Nu ska det bli läsa av... Vad tjocka de var, mer böcker än tidningar tycker jag, lyxigt... Nu väntar jag bara på paketet från scrappkammaren... Konstigt nu kan jag inte citera inlägg heller, det kunde jag förut... skumt!!! Har mejlat familjeliv för jag kan ju inte göra nåt trots plus medlem, men inget svar har kommit än. Lite dåligt tycker jag!!! Jica: Stansar och sådant vet jag inte så mycket om. Men lugna dig lite med sådant det är inget måste. I början behöver man bara lite basic grejer, sedan när man känner att man vet vad man vill ha då kan man börja köpa på sig mer. Jag tycker att ett startpaket hos en av nätaffärerna är bästa början.

• Mystjejen

Fnyz: Jag har också börjat scrappa litet format. Det är ju jättekul! Gör en BOM och har ett spiralalbum som jag köpt på ordning o reda. Men jag har beställt två 8x8 som jag ska hämta i em ( JA!! Jag har fått mitt paket från scrappkammaren idag!!) kommer ej ihåg namn men jag återkommer om hur de verkar... Ska vila lite nu...har städat, strukit, bakat bullar och stått i hela dagen så måste ta igen mig innan dottern ska hämtas på dagis...

• Mystjejen

Nu har jag gått igenom paketet från scrapkammaren, sååå mycket fint... Så nu ska jag scrappa lite!!! Läste i en tidning att det har kommit gluedots för vellum! Verkar ju jättebra! Har en hel del men använder sällan. Ska göra ett album till pappa om honom och hans nya båt (han är som en liten pojke på nytt...) någon som har förslag på papper o dekos??

• Mystjejen

Pyret 78: Vilken fin! Måste köpa knappar...

• Mystjejen

Just det...två nya LO i galleriet... Den 1a är inte färdig, ska sitta ett foto på mej där. När jag nu får ett....

• Mystjejen

Pyret 78: tack! och tack för tipset...ska tänka på det!

• Mystjejen

Nu har jag lagt in två nya (kvällens scrappande) i galleriet... och kort på mitt scrappställe... Det är inte klart än, men ändå... Nu ska jag gå in till dej mammsy och kika...

• Mystjejen

Jag ger mej också...bara för att jag kan...har inget för mig i helgen...

• Mystjejen

skrutthumlan: Jag har beställt därifrån, tycker de var jättebra. Snabba.

Har en fråga om swescraputmaningen...
    Ska det vara sommarbilder/sommartema?
    Fick för mig det men nu ser jag inte att det står någonstans...bara så man inte gör fel...
    Kan ju tänka på en annan utmaning också.
  • Mystjejen

Tack för hjälpen tjejer!!! Ska börja skissa lite så får vi väl se om det blir något av det...

Natti natti...
Svar på tråden Scrapträsket 2