Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Nienna Calaelen: OK!

Tack för hjälpen...
    ...och god natt...

• Mystjejen

Fick min beställning från scrapbutiken idag... Lycklig...
    Beställde i förrgår så det gick fort!!
    Maken jobbar och lilltjejen sover... så nu ska jag passa på att scrappa hela kvällen...

• Mystjejen

Skumpis: Jag har en dubbel LO (typ) det är den med magen och den bredvid med tre kort på mig som gravid. Den med magen ska dekoreras lite till vid kortet när jag bestämt hur...

• Mystjejen

Skumpis: Tack! Jag har inte så många bilder på migsom gravid de är några av få...

Behöver oxå sova.
    Konstigt att ungarna inte lär sig att mammor behöver sova på morgonen...
    Fast å andra sidan är det ju inte deras fel att man sitter uppe halva natten och surfar/scrappar el vad man nu gör...

• Mystjejen

Oj jag menade förra inlägget om ungar och mammor lite ironiskt el kul typ... men det låter ju helt surt nu när jag läser det. Men det var väl menat... Hm, verkligen dags att sova... Vet inte vad jag skruver längre...

• Mystjejen

Meli: Jättefin LO.

Skrutthumlan2: charms kan man fästa m gluedots el lim, tråd/snöre, det finns speciella ringar som man kan öppna och sätta i charmen typ som en nyckelring. Vet inte vad det heter men de finns under dekorationer på flera webshoppar.

Vet att en del anv tapeter men jag vet inte om de är syrafria.

• Mystjejen

Skrutthumlan2: Jump Rings heter de...kom jag på!!

Är helt skum idag...
    Först blev jag jättesur för att inte måndagstidningen kommit!!!
    Sedan satte jag på ägg på spisen och gick hit för att kolla utmaningarna. Nyfiken...
    Konstigt att de inte fanns...
    MEN DET ÄR JU SÖNDAG!!!!!!
    Och så blev jag fast här och glömde allt omkring mig!! Nu snackar vi hårdkokta ägg!!!

• Mystjejen

dramaqueen: du kan ju göra ett litet minialbum och sätta i en ficka el hänga.
    det är svårt det där. men när jag hft många bilder jag vill ha med har jag gjort dubbel lo el flera sidor...inte så fantasifullt...

• Mystjejen

Hej! Någon gjorde en blogg om mässan i Gbg. Hittar den inte!!! Någon som kan hjälpa mig??

Svar på tråden Scrapträsket 2