Inlägg från: Johannapanna |Visa alla inlägg
  • Johannapanna

Scrapträsket 2

Fnyz: Naj! Jag har inte fått nåt mail! Jag brukar ju få av henne!!! *nyfiken*

• Johannapanna

Jaaa, där var det!!! Tack så mycket! Men varför finns det inga album i 8,5x11"??? Triiiiiiiist!!

• Johannapanna

Claudia: Det var jag som inte var nöjd alls med Korthuset. Usel bildkvalité har jag fått vid två tillfällen (vet inte varför jag beställde därifrån en andra gång). Bilderna är jättemörka och har konstiga färger. De är så dåliga att jag inte ville använda dem, utan slängde dem och skickade efter från ett annat ställe istället.

• Johannapanna

Tänkte ge mej på color-blocking. Nån som har lite tips och inspiration att dela med sej av?

• Johannapanna

Annika: Tack för länken om color-blocking! Jag tycker det är så himla läckert och dessutom ett bra sätt att få med många bilder. Ska nog försöka knåpa ihop en ikväll.

Matriark: Usch, stackars din lilla tjej! Hoppas hon mår bra idag!

• Johannapanna

Mis: Jag har en också, fast jag har ju blivit väldigt inspirerad av flera här!

• Johannapanna

Jag har hamnat lite i kris här och behöver en grej jättefort!! Vilka butiker är snabbast med att leverera varorna? Scrapbookbutiken vet jag är supersnabb, men hon är bortrest. Några tips??

• Johannapanna

Mammsy! Gärna, vill du? Har kommit på att jag bara har blombrads. Hade inte en tanke på det innan!

Svar på tråden Scrapträsket 2