-
-
Åh! Fraktfritt torsdag-söndag på scrapbookbutiken! Ska ta mig en rejääääääl titt!
-
Anilda: Ja, det går aldriga att "bara testa" scrapbooking.
Det har vi ju alla märkt. Once you've tried it...your hooked. Fina LO:s. Särskilt 3an och 4an. Så fina foton! !
-
Så glad över min gullige make. Idag kom han in där jga höll på och scrappade och sa att om det här var nånting jag tänkte fortsätta med så kanske vi borde skaffa en bättre fotoskrivare.
Är han inte för söt...
-
Sassan: Jag tycker att det är en bra bok. Har ju några andra böcker sen tidigare köpt via en hobbybokklubb. De böckerna gav egentligen ingenting, men den där boken är bra. Har oxå använt mig av en del saker i den som bokstäver och ramar.
-
Jättefin dubbel! Vilka underbara papper. Precis lagom mycket dekos.
-
Planerar rdean nu bilderna från BB.
-
Fick paket från scrapbookbutiken idag. Betalning skedde i fredags så här var det effektiv service!
Andra gången jag beställer därifrån och är helnöjd. Pappren var ännu finare än jag trott. Det ena är redan använt även om jag inte är klar med LO:n. Men det var så perfekt och föll på plats med fotona p en gång. Sen kom föräldrarna hem från Ullared med fotofix och godis! Det är en underbar dag idag...
-
Gahhhh! Håller på med en LO och behöver nu "bara" Chipboardsalfabet. Letar bland butikerna men än så länge utan tur. Letar efter gameboard alfa eftersom jag saknar ett "S".
-
Så. Blev Brunsons. Handlade ju ideras butik senast så jag visste att de hade. Bra villkor: Ingen miniminivå och lågt porto. Inväntar nu bekräftelse på totalsumman. Vill ha dem snarast. Aj då! Glömde att det blir uppenbart för maken! Han är ju den som är hemma när leveranse kommer men inte jag. Är ju på BB då ju....