Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan
    Smurf83: Om du tycker utbudet i Sverige är dåligt kan jag tipsa om min favoritbutik. (Ja, ni andra suckar nog igenkännande Fundersam men frakten är som i Sverige, snabb leverans, bra utbud och bra hemsida.) www.paperarts.co.uk

Bästa scrapsak: Troligen min QK och silent settern som har vidgat mina ramar betydligt.
    Sämsta: Hmmmm... *funderar* troligen en del papper jag köpt för att de sett roliga ut men inte varit särskilt användbara när det kommer till kritan.
  • Lingonflickan

Åååhhh!!!! Är så shoppingsugen! Räcka ut tungan Marisa Qk, vill haaaaaa! Vill  shoppa loss. Börjar få ont om enfärgad cardstock Oskyldig Vill ha fluid chalk chestnutroan - hittar ingen - vill ha öljetter - skyller på silent settern - vill ha.... Hmmmm. Måste tänka mig för. Min inkomst är liten och snart är vi fyra i familjen...

• Lingonflickan

Bäst jag går och scrappar lite. Här på internet vet ingen vad som kan hända när man är så shoppingsugen...

• Lingonflickan

Laddar ner lite LO:s till galleriet. Vet inte om födelsedagsljus är syrafria men jag ville så gärna ha det med.

• Lingonflickan
    Matriark: Inom 4 arbetsdagar brukar det ta när jag beställer från paperarts.

Scrapgodis: Favorit på mönstrat? Jag älskar Karen Foster.
  • Lingonflickan
    liiinda: Tycker bokstäverna blev jättefina! Det gav faktiskt mer med den inramningen än jag tror det skulle gjort annars.
  • Lingonflickan

Nu är jag så less på det här! SkrikandesÖverst på min önskelista står Bredband!!! Sååå segt. Sen är det nåt mackel för det går inte att komma in i nåt galleri. Var så nyfiken på era nya LO:s.Gråter

Svar på tråden Scrapträsket 2