Scrapträsket 2
annika5064: Kan väl aldrig tro att du är i en svacka. Iaf så märks det då inte på dina LO's! Alla är ju bara så himla fina
annika5064: Kan väl aldrig tro att du är i en svacka. Iaf så märks det då inte på dina LO's! Alla är ju bara så himla fina
Har scrappat ett dopkort idag. Bilder finns i galleriet.
Ja akrylfärg är syrafri
Lilla lila: Den här dikten var väl passande
www.scrappiz.se/modules/pnCPG/coppermine//displayimage.php
O denna framsida tyckte jag var jättefin:
Annars kan du söka själv inne på www.scrappiz.se
Titta i galleriet under handgjorda kort/ årstider o högtider/ kort-bröllop förlovning.
Lilla lila: Denna dikt var oxå helt underbar
O så här såg framsidan ut:
AlbinsmammaR: Alltid lika roligt att kunna hjälpa andra
Fnyz: Jag o Sussie inväntar ett stooort paket (iaf Sussie ) från scrapaddicted imorgon. Det kommer med bussgods, så stort var det
Idag har min man varit o inhandlat en hel hög med knappar från erikshjälpen till mig. En stor burk för 10 kr o en gigantisk påse för oxå 10 kr. Det var så många att jag skänkte en full barnmatsburk (med kanppar naturligtvis) till Sussie
Fnyz: Inväntar en lista från pylle med saker hon ville ha från scrapoteket. Jag kommer att beställa på måndag morgon.
Allt för att inget ska ta slut o att vi ska få grejjerna så fort som möjligt
Meli brukar vara snabb
Åh sagomama: Tackar för en snabb leverans
claudia79: bilderna får max vara 500x500 pixlar. Du kan lätt se hur stor bilden är om du går in där du sparat din bild o sen markerar den. Då kommer det upp en liten gul ruta som talar om bildens strl o vilket format den är sparad i m.m.
Fnyz: 8*8 är 20,5 x 20,5 cm
Gahh: Ville scrappa, för att göra ett brejk i dop-planerna, o har hittat ett kort jag vill scrappa. Men nu har jag inte ett enda papper som passar till
Måste lägga det kortet åt sidan o leta upp nåt annat att scrappa.