Scrapträsket 2
Säger som alltid Skumpis: Superfin!!!
Kul att du blev inspirerad o släpade fram symaskinen
Säger som alltid Skumpis: Superfin!!!
Kul att du blev inspirerad o släpade fram symaskinen
ÖHHH! Kan fluid chalk-dynorna gå sönder ???
Min har iaf lossnat helt från själva "asken", så nu är stämpeldynan lös. Mycket kladd blir det av att hålla i själva dynan, men vad gör man inte för lite chalkade kanter
Fnyz: Det var min chestnut roan som lossnade oxå. Försökte limma med limpenna, men det gick inte. Ska prova med superlim, annars får jag väl köpa en ny Typiskt när den inte ens är slut!!!
Jag köper mina fotofix på ICA. Kostar bara 21.50 o så blir det ju ingen frakt
Detta är de jag köper (fast på ICA då)
www.scrapoteket.se/frames.php%3A//www.scrapoteket.se/produkt.php%3FproductId%3D286
Fnyz: Jag har shoppat 3 bugs ja´ Så nu finns det i min papperssamling
Skumpis: Jag gjorde en beställning på scrapaddicted den 27/7. Såg inte att man skulle invänta nåt personligt mail, så jag betalade in den summan som stod på den första orderbekräftelsen som kom. Betalningen gjorde jag på lördag kväll (29/7).
Igår kom ett paket från scrapaddicted
Tyvärr var det ju nå´t som var slut, men då ersatte hon med ett likvärdigt papper ur samma serie eftersom jag varit snabb o betalat
Det gjorde absolut inget, då jag ändå inte kom ihåg vad jag beställt för mönstrade
Vad tråkigt Skumpis!
Själv är jag jättenöjd o ska snart lägga en ny order där. Ska sambeställa med en kompis.
Hoppas att det löser sig för dig.
Mammsy: Vad tror du om detta papper
www.scrapaddicted.se/produkter.php&sub=198&id=1740
Har tyvärr inte +, så du får klicka på länken.
Eller varför inte detta
www.scrapaddicted.se/produkter.php&sub=216&id=2053
Som ni förstår hjälper jag Mammsy att hitta papper till kortet på sin söta dotter
Här är ännu ett snyggt papper
www.scrapaddicted.se/produkter.php&sub=216&id=2584