Scrapträsket 2
Marajjah
Jag förvarar det på samma sätt som du gör, huller om buller i en låda... inte det allra bästa när man ska hitta
Marajjah
Jag förvarar det på samma sätt som du gör, huller om buller i en låda... inte det allra bästa när man ska hitta
jag har faktiskt beställt därifrån och det gick jättebra, beställde lite stämplar och de kom dirkekt
skrutthumlan2
Det fungerar ju, men tidinignspappret blir ju gult ganska snart.... Jag hade nog föredragit att scanna/fota det och skriva ut det på scrappapper eller fotopapper, beroende på vad som blir snyggast på LOn.
Någon som har lite länkar till riktigt snygga UL-layouter. Sitter med en, men det känns omöjligt, får inte alls rätt på den....
MAMMSY
Tack, jag gillade med den på scrappiz, sen hiottade jag några på lifetime... sökte på sonogram, kan ha varit dem du ville länka kanske....ska kolla mer så man får lite ideer, vill ju inte bara kopiera något heller... .-)
Fnyz
Oj vad läcker Fnyz, helt fantastisk!
Ny LO i galleriet. Med mycket text. Det är så svårt att få till när man ska ha massa text, någon som har lite tips på vad man kan tänka på för att ändå få det snyggt med all texten. När man ändå vill ha texten synlig.
Kollektivt tack till alla som skrivt om min senaste LO
Skulle scrappat lite idag egentligen, men var så trött, så det blev till att vila istället. Tradigt, nu är jag jätteinspirerad, men måste vänta tills i morgon, ska ju hämta lille från dagis strax
Jag tyckte med att bilderna från Korthuset var lite dasiga, jämfört med andras digitalbilder. Skönt att det verkar som om det var Korthuset som var problemet och inte vår kamera då för det var första gången jag framkallade bilder från den
Vilket ställe är bäst då. Fina bilder och billigt, och hem i brevlådan?
malinka2
Jo, precis, det måste ju vara en kvalite och pris som bestämmer, och kvaliten vill man ju ha
Ska testa dem nästa gång jag ska framkalla.
Fraise
jag hinner också bara max en grej på en dag och inte varje dag
Ny LO i galleriet
Johannapanna
Jag tror med att det blir fint om man har enhetliga papper och stil... men för min egen del klarar jag inte av det, så jag ser bara till att uppslagen hör ihop Har bara en sida per månad
mamma i Småland
Det var ju en idé, har jag inte ens tänkt på. Tycker det är så himla fint där man ser att folk sytt på maskin i sina LOs, men jag har ju ingen symaskin
Får testa att rita dit styng och se hur det blir.
Ny Lo i galleriet
Ny tråd, denna dör snart
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m12168517.html