• Meli

Scrapträsket 2

Marajjah

Jag förvarar det på samma sätt som du gör, huller om buller i en låda... inte det allra bästa när man ska hitta

• Meli

jag har faktiskt beställt därifrån och det gick jättebra, beställde lite stämplar och de kom dirkekt

• Meli

skrutthumlan2

Det fungerar ju, men tidinignspappret blir ju gult ganska snart.... Jag hade nog föredragit att scanna/fota det och skriva ut det på scrappapper eller fotopapper, beroende på vad som blir snyggast på LOn.

• Meli

Någon som har lite länkar till riktigt snygga UL-layouter. Sitter med en, men det känns omöjligt, får inte alls rätt på den....

• Meli

MAMMSY

Tack, jag gillade med den på scrappiz, sen hiottade jag några på lifetime... sökte på sonogram, kan ha varit dem du ville länka kanske....ska kolla mer så man får lite ideer, vill ju inte bara kopiera något heller... .-)

• Meli

Fnyz

Oj vad läcker Fnyz, helt fantastisk!

• Meli

Ny LO i galleriet. Med mycket text. Det är så svårt att få till när man ska ha massa text, någon som har lite tips på vad man kan tänka på för att ändå få det snyggt med all texten. När man ändå vill ha texten synlig.

• Meli

Kollektivt tack till alla som skrivt om min senaste LO
    Skulle scrappat lite idag egentligen, men var så trött, så det blev till att vila istället. Tradigt, nu är jag jätteinspirerad, men måste vänta tills i morgon, ska ju hämta lille från dagis strax

• Meli

Jag tyckte med att bilderna från Korthuset var lite dasiga, jämfört med andras digitalbilder. Skönt att det verkar som om det var Korthuset som var problemet och inte vår kamera då för det var första gången jag framkallade bilder från den

Vilket ställe är bäst då. Fina bilder och billigt, och hem i brevlådan?

• Meli

malinka2

Jo, precis, det måste ju vara en kvalite och pris som bestämmer, och kvaliten vill man ju ha

Ska testa dem nästa gång jag ska framkalla.

• Meli

Fraise

jag hinner också bara max en grej på en dag och inte varje dag

• Meli

Johannapanna

Jag tror med att det blir fint om man har enhetliga papper och stil... men för min egen del klarar jag inte av det, så jag ser bara till att uppslagen hör ihop Har bara en sida per månad

• Meli

mamma i Småland

Det var ju en idé, har jag inte ens tänkt på. Tycker det är så himla fint där man ser att folk sytt på maskin i sina LOs, men jag har ju ingen symaskin

Får testa att rita dit styng och se hur det blir.

Svar på tråden Scrapträsket 2