• Meli

Scrapträsket 2

lemoira

testade lite snabbt och utan att göra det verkar det som det går, men jag ser att de använder UPS som frakt och det är dyr frakt som företagare har, du kan räkna med minst 100 dollar för en mindre beställning (om det inte finns specialdealar för privatpersoner, det vet jag inte) och så får du med automatik betala momsen när det kommer in till Sverige. Så fungerar UPS för oss företagare, så jag antar att det är samma för privatpersoner. KOlla ordentligt innan du beställer.

• Meli

Sagomamma

nej, det verkar som om man kan registrera sig direkt bara, online, och priserna är inte återföräljarpriser som de visar i den shoppen....

• Meli

Ica80

Jag kan maila dig med lite info som jag har av att startat Scrapoteket.se, det är bara internet

Lycka till sen!

• Meli

liiinda

Jättefin med, glöm inte att lägga in uppdateringen

• Meli

Bea7979

jag har gjort en bebisbokartikel som finns på scrappiz.se . Kolla bland artiklarna där över huvud taget, för där kan du få mycket tips

• Meli

MAMMSY

Nja, ris får du nog klara dig utan. De var ju jättefina!!! Hur har du skrivit texten på den gröna LOn, Julia, är det handskrivet eller på dagorn, i så fall, vilket typsnitt, eller är det rubons?

Kram

• Meli

MAMMSY

Hihi, själv skrev jag faktiskt jättesnyggt. Förr, jag var den i klassen som alla kom till när de ville ha något skrivet snyggt. Men det var då det, när man ersatt pennan med tangentbordet så försvann den talangen, nu skriver jag som en kratta, blääää

Jättesnygga rubons

• Meli

MAMMSY

Jag gillar den inte, tycker det blir snyggare när man använder datorn, menjag försöker sluta med det i alla fall, för att man ska slippa vara beroende av en dator sas

Men nu blir det inte mycket scrappat, innan var det illamående och nu jobar jag heltid, för föräldrapenningen ni vet, blä...

Men det verkar som om man får en del gjort under mammaledigheten i alla fall

Svar på tråden Scrapträsket 2