Scrapträsket 2
Fnyz: Jag säger bara: SKITSNYGG!!!
Fnyz: Jag säger bara: SKITSNYGG!!!
Blommig: Jag fäster knapparna med gluedots o ja, jag knyter floss i dem.
Nån gång har jag knytit floss, så att det blivit som en enda lång "slinga" med knappar. Se min LO "3 månader" o iblnad knyter jag enbart i en knapp o sen klipper av, så knappen är "ensam".
malin ulrika: Du kan ju alltid gå in på www.scrappiz.se o in under artiklar i vänstra menyn. Sen klickar du på rubriker/texter. Där inne finns det massor av dikter. Kanske någon går att översätta till engelska.
En ny LO. Har inte chalkat kanterna, men funderar på det. Vad tycker ni o isf vilken ska jag ta. Charcoal el Chestnur Roan??
www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpy0pccb.jpg
Ja just det! Jag fick ju ett stooort paket från scrapaddicted idag
Lite av det jag beställt var slut så jag fick leta ut några nya papper. Men då jag mailade om det jag ville ha istället, så var det ytterligare ett papper som var slut. Då skrev hon att hon redan skickat paketet, men att hon lade i några extra papper som plåster på såren. Jag fick två mönstrade o ett cd extra
Sen hade jag beställt en förp. med 10 st bazzil-blommor (vita), men istället fick jag en förp. med 12 st vita från Heidi Swapp. Det gjorde absolut ingenting
Sen så hade jag ju beställt en ny chalk, Yellow Ochre. Kanske jag skulle chalka med den istället?
Ja naturligtvis så fick jag med de papprena som jag hade bytt ut oxå. Hon snuvade mig inte på nå´t
Mystjejen: Jättefina LO's båda två. Tycker att du är duktig på att doodla (tänker på den med blå doodling), så kanske du skulle göra några krumilurer i de båda nedre hörnen på den Lo'n med namnet. DEt tror jag skulle göra susen. Kortet var så fint att det inte behövs så mycket
claudia79: Foamstamps är mycket riktigt skumgummistämplar o till dem använder man akrylfärg, men man kan även använda fluid chalk-dynorna. Den färgen är lite svårare att få bort bara. Stämpeln ser inte ut som en vanlig stämpel otan det är liksom bara en skumgummifyrkant. O på ena sida "står den stora bokstaven ut" o på den andra sidan den lilla. Man håller på så vis i den ena bokstaven bara. Förstod du??
claudia79: Jag har aldrig gåt nån kurs el varit på nån mara. Bor för långt norrut Jag får snällt leta inspiration på nätet
Vet heller inte om priset anses som dyrt. Kanske nån annan vet?
Vissa foam stamps alfabet inkl. både stora o små bokstäver o dessa fall så är de på samma stämpel, som jag nyss förklarade. Men det står alltid i infon om alfabetet, så det kan du ju kolla innan du beställer.
Blommig: Jag chansar när jag stämplar. Tycker inte att det gör så mycket om det inte blir helt rakt. Men jag vet vissa som tejpar ihop stämplarna, för att få det rakt, o sen har på färg o stämplar. Man kan ju även stämpla på små tags o sen sätta dessa där man vill ha dem, för att det ska se rakt ut
Arctura: Jag tycker att scrapaddicted har ett bra utbud. Rub-ons finns under övriga dekorationer på den sidan.
Jag har scrappat en id'ebok ikväll, men är inte riktigt färdig. Inväntar gluedots (som ska beställas) o sen ska jag göra små tags för att dela in boken i sektioner.
Bildbevis kommer senare.
Det var iaf roligt att scrappa nå´t helt annat
O nu har jag ju fått använda en av mina sååå fina heidi swapp-blommor
Nu ska här sussas *gäsp*.
Ska på min systersons dop imorgon o på söndag är det ju dags för vår lilla att döpas. O då ska kameran fram