Scrapträsket 2
Åhh Skumpis, den blev ju kanonfin!! Jättefina färger!! Bara en massa ros
Åhh Skumpis, den blev ju kanonfin!! Jättefina färger!! Bara en massa ros
Halloj!
Här är en som är supertrött o som inte alls orkar scrappa ikväll, hör o häpna
Har iaf orkat snoka runt i allas gallerier o kan bara konstatera att ni jobbar på bra Superfina LO's allihopa!
Meli: Älskade din "plaska i en vattenpöl" Du får nog min röst i utmaningen
Har varit på min systersons barndop, som även blev till ett bröllop. Fast jag hade mina aningar
Imorgon har vi dop för dottern + att vi firar 5-årig förlovningsdag o 1-årig bröllopsdag, så vi har städat hela huset o jag har gjort 3 smörgåstårtor till imorgon.
Nu ska jag bara mysa med maken o dricka en liten flaska Asti cinzano Det blir nog inte så mycket "bröllopsfirande" imorgon, så vi ska mysa nu
Så nu har vi "dopat" färdigt.
Allt gick väl snabbt o smärtfritt
Konstigt nog fotade inte jag en endaste gång. Hade lämnat ut kameran, så fotograferingen sköttes av andra
Nu kommer det ju t.o.m att finnas foton som jag är med på, för en gångs skull
Ska ta o scrappa lite nu, känner av en viss scrabstinens
* stolt scrappare gör entré *
Har ni sett på första sidan på scrappiz??
Kanonfin dubbel Fnyz
Känns som om jag fått en liten block
Har noll fantasi, blir mest efter skisser som jag gör LO's. Jag vill ju "hitta" på egna! Gaahhh, blir tokig!
Skulle vilja ha en hel scrapparhelg/dag alldeles för mig själv eller i sällskap av andra scrappare för att få det att lossna.
Idéerna flyger iväg då man springer mellan matlagning, blöjbyten o uderhållning av en 4-månaders.
Har precis gjort färdigt en Lo, som jag inte behövde använda gluedots åt. Mina är nämligen slut, har dock beställt fler
så därför har jag nu fler LO's som ligger o väntar på att bli färdiga. Men, men snart så.
Bild på denna LO kommer imorgon. Nu ska jag sussa
Go´natt!
Johannapanna: Jag köpte mina akrylfärger på Rusta. En hel "låda" med 18 tuber för 29 kr.
Sen kan man även måla på sin Lo med akrylfärg som de gjort på denna LO
shop.collagescrapbooks.se/frames.php%3A//shop.collagescrapbooks.se/lista.php%3Flist%3D-3%26listParam%3D104
Ja akrylfärg går bort med vatten.
Ny Lo hos mig. Den heter flickorna E. Tycker dock att den känns lite tom längst upp på LO'n. Tips om vad jag kan göra mottages tacksamt
Hur ska min Lo "flickorna E" se ut??
så här:
www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpof9wo8.jpg
el
så här:
www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpecywah.jpg
Sen har jag ännu en ny "LO" i mitt galleri. Har scrappat utsidan på vårt australien-album Innan var det enbart brun kartong.