Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Scrapträsket 2

Åhh Skumpis, den blev ju kanonfin!! Jättefina färger!! Bara en massa ros

• Pyret78

Halloj!
    Här är en som är supertrött o som inte alls orkar scrappa ikväll, hör o häpna
    Har iaf orkat snoka runt i allas gallerier o kan bara konstatera att ni jobbar på bra Superfina LO's allihopa!

Meli: Älskade din "plaska i en vattenpöl" Du får nog min röst i utmaningen

Har varit på min systersons barndop, som även blev till ett bröllop. Fast jag hade mina aningar

Imorgon har vi dop för dottern + att vi firar 5-årig förlovningsdag o 1-årig bröllopsdag, så vi har städat hela huset o jag har gjort 3 smörgåstårtor till imorgon.

Nu ska jag bara mysa med maken o dricka en liten flaska Asti cinzano Det blir nog inte så mycket "bröllopsfirande" imorgon, så vi ska mysa nu

• Pyret78

Så nu har vi "dopat" färdigt.
    Allt gick väl snabbt o smärtfritt
    Konstigt nog fotade inte jag en endaste gång. Hade lämnat ut kameran, så fotograferingen sköttes av andra
    Nu kommer det ju t.o.m att finnas foton som jag är med på, för en gångs skull

Ska ta o scrappa lite nu, känner av en viss scrabstinens

• Pyret78

* stolt scrappare gör entré *

Har ni sett på första sidan på scrappiz??

• Pyret78

Kanonfin dubbel Fnyz

Känns som om jag fått en liten block
    Har noll fantasi, blir mest efter skisser som jag gör LO's. Jag vill ju "hitta" på egna! Gaahhh, blir tokig!

Skulle vilja ha en hel scrapparhelg/dag alldeles för mig själv eller i sällskap av andra scrappare för att få det att lossna.
    Idéerna flyger iväg då man springer mellan matlagning, blöjbyten o uderhållning av en 4-månaders.

• Pyret78

Har precis gjort färdigt en Lo, som jag inte behövde använda gluedots åt. Mina är nämligen slut, har dock beställt fler
    så därför har jag nu fler LO's som ligger o väntar på att bli färdiga. Men, men snart så.

Bild på denna LO kommer imorgon. Nu ska jag sussa

Go´natt!

• Pyret78

Ny Lo hos mig. Den heter flickorna E. Tycker dock att den känns lite tom längst upp på LO'n. Tips om vad jag kan göra mottages tacksamt

Svar på tråden Scrapträsket 2