Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

O, vad det händer mycket på bara några dagar här...Grattis nygravida! Grattis till nytt jobb, trez! Och vinsten i utmaningen; jag röstade också på din! Och mycket nya fina saker i gallerierna! Jag har oxå en ny, men fick inte riktigt till färgerna så här på kvällskvisten; vit Bazzill som bakgrund, dock, om någon tvekar...och förstås, doodling...

Bild 171.jpg

• annika5064

Tack, Malin; det är en gammal svart knapp som jag målat med vita prickar, med vanlig gelpenna...har blivit som tokig i knappar; tycker det är jättesnyggt! Och mina absoluta favvisar just nu är FÖRSTORINGAR! Bara EN STOR bild på varje LO...

• annika5064
    Jo79 skrev 2006-08-03 21:53:01 följande:
    Det är mycket jag vill ha..... förvaring är dock ganska prioriterat känner jag, Har köpt några cropperhopper....förvaringar för papper (totalt tappat ordet...) och ska köpa några dividers (tror jag?) Dessa engelska ord!! på mässan. Och en MAAAAASSA papper såklart.... har en liten lista som ligger här brevid och den bli längre och längre för var dag som går.... Kanske några små stämplar oxå. Blir mer och mer sugen på det faktiskt.Grattis till jobbet Trez!! Jag har oxå ångest, ska börja jobba igen på måndag och Ellen ska skolas in på fsk och hela familjen blir riktigt svensson.... Undrar när jag ska ha ork till att scrappa...? Oooo vilken fin Annika!! Jag har inte kunnat hålla mig på vita bazziller utan beställde ett gäng alldeles precis nu. Hoppas verkligen att de finns kvar, har försökt så många gånger och fått till svar att de är slut. Då blir jag grinig!! Mamma till KaramEllen
    Nä, jag kan nog inte hålla mig jag heller; de känns helt oumbärliga just nu!
  • annika5064

Åh, ja, och jag har fått mina såna paisleychipboards idag!!!!!!Skrattande

• annika5064
    Bild 168.jpg

Detta låg i min brevlåda idag när jag kom hem; kolla, paisley!
    MAMMSY skrev 2006-08-03 22:16:37 följande:
    annika5064 skrev 2006-08-03 22:13:12 följande: Se vadå? klicka på länken ovan eller gå bak ett steg i tråden å kolla om du kan se lO:N som jag hittade på lifetime.. tror du skulle gilla den!
    Ja, urhäftig! Jag känner mig lite som en tonåring ibland när jag ska beskriva hur jag tycker en LO ser ut...men den var urhäftig!
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-03 22:21:38 följande:
    Vill oxå ha Annika, vart har du beställt allt detta underbara????
    PYSSELPUNKTEN! Finns ingen bättre shop!
  • annika5064
    Johannapanna skrev 2006-08-03 22:25:45 följande:
    Annika: Sätter man på klistermärkena på chipboardsen och så färglägger dem som man vill eller hur gör man?
    Det är pappkartong som är obehandlad; du kan måla, klä med snyggt papper, sy, inka, ja, precis vad som helst!
Svar på tråden Scrapträsket 2