Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Skumpis, min "Gräsrotsnivå" är en dubbel i samma nyans, dock inte samma papper...

• annika5064

Skumpis, kan det vara sån färg man ska värma på?

Tycker i alla fall synd om dig...Ledsen

• annika5064

Jag kollade, och det ska man...värma alltså...

• annika5064
    Skumpis skrev 2006-07-15 22:31:39 följande:
    annika - Tack! Hur värmer man då? Värmepistol?
    Eeeeeh, jag tror det...jag kollade på Scrapaddicteds produkter och det stod bara att den blir permanent när man värmer...det är nog bättre att vända sig till någon som embossar och sånt där för det ligger utanför min sfär...
  • annika5064
    claudia79 skrev 2006-07-15 22:35:21 följande:
    gokväll!en liten fråga(igen!) Chipboard!? Är det typ att man ska klä dem me papper för att pappret ska komma upp lite från grundpappret eller vad är de till för:)??
    Det är helt enkelt dekorationer! Finns olika figurer, alfabeten, monogram, stjärnor, hjärtan, blommor etc...du kan måla dem, sätta på pärlor, paljetter, sandpappra dem, klä dem i papper, ja vad du vill! Det är bara din egen fantasi som sätter gränser!
  • annika5064

"Ståltråden runt mina fötter symboliserar förresten taggtråd. Tänkte få med på ett hörn att allt var inte så ljuvligt med att vara gravid "

Skumpis - flabbar lite nostalgiskt, för jag känner så väl igen mig; de där rosa molnen som alla pratade om, fanns banne mig inte! Nä, 7 av 9 månader var bara illamående, bäckensmärtor och elände...men, man glömmer fort!

Jag gillar din dubbel och tycker du ska behålla prickarna; eventuellt kanske du kan ändra storlek på en del av dem; någon större, några mindre?

• annika5064

Ja , det är en bra idé, att plåta av den omonterade LO:N...skulle aldrig få till det annars, för jag har ju så mycket på mina!

Nu har jag ett JÄTTEPROBLEM; försöker skriva ut textremsor på svart Bazzill, med vit text...blir ingenting!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

• annika5064
    lillvilda skrev 2006-07-17 20:37:17 följande:
    du får ta vitt papper och göra bakgrunden svart och texten vit så den skriver ut bakgrudnen istället för texten..det går sällan skriva ut med vit bläck eller texta för hand med vit penna...
    Åååååååh, en ängel svarade! TACK! Hade aldrig kommit på det själv! Yippiii! Nu så jä-ar, ska du få dig en omgång, skrivarelände!
Svar på tråden Scrapträsket 2