Scrapträsket 2
Skumpis, min "Gräsrotsnivå" är en dubbel i samma nyans, dock inte samma papper...
Skumpis, min "Gräsrotsnivå" är en dubbel i samma nyans, dock inte samma papper...
...och GravidLO:n också....
Skumpis, kan det vara sån färg man ska värma på?
Tycker i alla fall synd om dig...
Jag kollade, och det ska man...värma alltså...
dramaqueen,
den här tjejen lyckas ofta med att få med många bilder på en LO...hon brukar hänga här, men har nog pausat ett tag...
http://www.scrappiz.se/modules/pnCPG/coppermine/thumbnails.php?album=lastupby&uid=2028
"Ståltråden runt mina fötter symboliserar förresten taggtråd. Tänkte få med på ett hörn att allt var inte så ljuvligt med att vara gravid "
Skumpis - flabbar lite nostalgiskt, för jag känner så väl igen mig; de där rosa molnen som alla pratade om, fanns banne mig inte! Nä, 7 av 9 månader var bara illamående, bäckensmärtor och elände...men, man glömmer fort!
Jag gillar din dubbel och tycker du ska behålla prickarna; eventuellt kanske du kan ändra storlek på en del av dem; någon större, några mindre?
Ja , det är en bra idé, att plåta av den omonterade LO:N...skulle aldrig få till det annars, för jag har ju så mycket på mina!
Nu har jag ett JÄTTEPROBLEM; försöker skriva ut textremsor på svart Bazzill, med vit text...blir ingenting!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!