Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Det finns två Junior. En för 110 och en billigare. Jag har den för 110. Den är kanonbra.

• Skumpis

annika - Hur gör man med fonter från den sidan? Är de gratis? Och hur kommer de in i Word så att säga? Hmmm... är inte så duktig på det där med att hämta hem grejer.

• Skumpis

Åh, jag fattar fortfarande inte Får be min sambo om hjälp i morgon

God natt scrappisar

• Skumpis

trez - Snacka om att inte vilja ha utländska kunder. Då är det ju bara dumt att de har den tjänsten

• Skumpis

Blue Vapor - Välkommen tillbaka. Och ja, de små tar tid Och på kvällarna är det såååå mycket man ska hinna med Jag har också det fina mockaalbumet. Det är UNDERBART precis som du skriver. Jag har gjort Vilgots första år i ett denimblått och har nu beställt ett brunt *längtar*

• Skumpis

Vi har minsann inget regn eller åska Bara värme, värme och värme...

• Skumpis

Ellisen - Grattis pål tösens födelsedag! Mina foton blev dåliga Det var inte så lätt att vara överallt samtidigt på kalaset.

• Skumpis

Pyret - Åh, vilken fin hörna du har!!! GRYMT avis!!! *muttrar* Jag försöker övertala sambon att vi inte behöver toaletten

• Skumpis

Cia - Det gör jag 13 av 14 gånger Datorn kommer tyvärr före scrappingen för mig. Fast jag pratar ju scrapping här *snacka går ju*

Svar på tråden Scrapträsket 2