Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Nu finns min dubbelLO i mitt galleri och är redo för inspektion, ris och ros

• Skumpis

Pyret - Ja, men nu ska den släpas tillbaka. Inte lika kul Räcka ut tunganFlört TAck för inspiriationen Pyret och Mammsy! Och Billan och aanna som var här och scrappade idag Och sen vill jag tacka....

• Skumpis

lillabusmamman - Självklart! Jag hängde här i flera veckor innan jag (vågade) började scrappa Man snappar upp jättemycket som man har nytta av sen

• Skumpis

Pyret - Har dynan gått sönder? Håller de inte så finns det ju ingen mening med refill Det har inte hänt mig någongång.

• Skumpis

Carolina - jag har gjort en liten kärleksLO fast till vår son men den skulle nog kunna göras till ens partner också. Finns i mitt galleri. En röd som heter Vilgot, Mamma och pappa älskar dig. Kanske kan inspirera dig lite iallafall

• Skumpis

skrutthumlan - Personligen gillar jag inte det albumt. Tycker det är lite barnsligt. Men det är ju en smaksak! Gillar du det så köp det men jag tycker man ska vänta med album. Jag köpte rätt nyss mitt första album. Det blev ett sånt här och jag tycker det är skiiiiitsnyggt. 249 kr på ScrapAddicted. Finns i massa färger.

• Skumpis

Det är mockaimmitation glömde jag skriva.

• Skumpis

Matriark - Är syrapenna ett bra köp? VAd kostar den? Funderar på att köpa en på mässan. Såg en taperunner på Biltema idag för 13 kr. Det är ju liiiiite skillnad mot scrapbutikernas 55 kr Men som sagt, man vet ju inte som det är syrafritt...

• Skumpis

Matriark - *fjäskar lite* Har du lust att kolla om en tjuga är syrafri? Du behöver inte rusa och göra det på studs

Svar på tråden Scrapträsket 2