Scrapträsket 2
Netto har även skärmattor för billiga penningar! Jag är först på att köpa dom på torsdag när de kommer in!
Netto har även skärmattor för billiga penningar! Jag är först på att köpa dom på torsdag när de kommer in!
Humla - jag tror det närmsta är Hässleholm. Men jag har en Netto precis utanför skolan, så dit ska jag promenera på fredag när lönen är inkommen på kontot
får spara ner när jag kommer hem, kanske blir hemgjorda julkort i år då.. eller, inte kanske, men kanske lite mer avancerade än förra året
Igår köpte jag lite saker på Panduro (ett litet stämpelalfabet för 99:- och en skärmatta med skär-kniv för 59 .. Maken tyckte det verkade onödigt eftersom ajg inte har så mkt tid att scrappa längre, men jag tycker att man ju alltid kan köpa på sig lite, tills man har tid
Så gick vi in på Bolagret (ni i Helsingborgstrakten vet, ligger på Väla) och där har dom album!! 139:- för ett 12*12 i mocka-liknande material! Och 8*8 för 98:-! Samma pris som Panduro tar för inte-så-snygga i linne (men som blir desto snyggare när man dekorerar iofs). Så jag köpte ett 12*12 eftersom det står på min stora-dyrare-saker-som-kan-vänta-önskelista (har kortat av den betydligt den senaste månaden!).
Bara ett tips alltså
Hur stor öppen arbetsyta har du just nu? Öppen arbetsyta?! Nån cm här å nån där
Hur hög är din högsta röriga hög med pysselsaker? Den vänsta är 5 cm och den högra ca 10....
Vad har du allra närmast din vänsta hand i pysselväg? Små fyrkantiga bitar av olika papper.
Och vid högra handen? Små rektangulära pappersbitar....
Försöker scrappa ihop mina 8 recept till swappen jag är med i, har klippt ut alla bitar å ska bara sätta ihop dom igen...
den var alldeles urtjusig Marajjah! /me like!
Marajjah - var inne å kollade på SWE-scrapbook bloggen och din höst-LO är verkligen supersnygg! Tror jag sagt det förr, men det tål att sägas igen
åh vad fin mystjej!!
åh, jag har sån lust å scrappa men jag har inte tiiiiid!! vill åxå handla en massa! Ska jag göra när det är mässa i Hbg om bara en månad!
Bitte - jag tror det heter idrottens hs.. Ligger vid Olympia, inne i stan. Tror det står mer på scrappiz, annars står det på scraproom också.. Jag tror inte den är lika stor som i Gbg, men en mässa är en mässa, och det går ju att bränna pengar på småsaker också
idrottens HUS tillåmä!