• tr3z

Scrapträsket 2

hmm.. hur vet man vad man ska göra för recept då, om man gör tex kakor? jag är ju usel på att baka å sånt, ska man då behöva baka OCH fotografera OCh framkalla.... kanske bäst att nån annan tar sista platsen i din swapp, det där låter som ett årsprojekt för mig  

• tr3z

Skumpis - aha Men jag ansökte iaf om att vara med i swap-forums-grejen, så får vi se Min käre gubbe är ju bagare i grunden och HAN gillar både att baka och äta kakor, så jag tänkte att jag kunde scrappa om han bakar Så kan han ta recepten sen å baka ännu mer! Jag är sååå smart! *klappar mig själv på axeln*

• tr3z

Skumpis (eller ska jag kalla dig Skrumpis *haha* ) - japp, receptswappen.. Fast det tar ju sin lilla tid innan man blir godkänd

dramaqueen - skitsnygg dubbel, om jag får säga det

• tr3z

Oj! Satt å pillade med en LO.. Jobbar ganska hårt för att ändra stil, så det är minsann inget snabbscrap här längre! Min stil är så barnslig, nu ska det minsann bli stil på stilen!
    Men ja, vad jag skulle komma fram till är att jag inte kommit särskilt långt och nu måste jag sova om jag ska orka morgondagens 14 timmarspass med Jolin! *puh* Hon har plötsligt ändrat vanor och sover inte längre än 20-30 minuter åt gången, vilket bara är precis tillräckligt längre för att pusta ut, inte tid till scrap, alltså...
    *bla bla bla*

• tr3z

jaaa, min låda som jag letade upp häromdagen! den ligger å väntar, precis som mina tusen andra projekt

• tr3z

Vad tycker ni, måste det alltid finnas en titel på en sida? Räcker det ibland med ett monogram, eller behövs det inget alls?

• tr3z

Ibland känner jag bara att text, vad det än må vara, förstör mer än det tillför.. Särskilt som jag inte har några små stämplar och kan tycka att datorutskrift blir väldigt platt... Nåja, nu gjorde jag en tag med titeln på, får se hur det blir, annars skippar jag den 

• tr3z

Niccipicci - jag har, fast det finns säkert snyggare än min.. Eller, jag har ju två stycken i galleriet, en till min bok och en till min dotters..

• tr3z

Okej, här är mitt första försök till att ändra stil Jag försöker komma ifrån "bara papper"-fasen som jag har varit i sen jag började för 9 månader sen.. *Herregud, har jag hållt på så länge och ändå inte utvecklats särskilt mycket....*

BoMvanner.jpg

Svar på tråden Scrapträsket 2