Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Scrapträsket 2

Supersnyggt marajjah!!!

• Pyret78

Så har jag fattat det, att man kan kombinera de olika "kraven". Ex. använda akrylfärg på chipboarden samtidigt som man dekorerar den med knappar. Skriva journalingen på tagsen som man satt band i o ex. sytt med broderiband runt om de.

Annars kommer ju LO'n att bli helplottrig.

• Pyret78

Fnyz: Fu kanske tänker på lovelylocks Lo om tuffing i jeans.

• Pyret78

Är någon av er här inne vana beställare från USA??
    Jag har aldrig provat, men ska erkänna att jag är MYCKET sugen. Kruxet är ju att jag ogillar att ge ut min mans(eftersom jag inte har nå´t själv) VISA-kortnr. Antar att man måste uppge sån´t för att få beställa.
    Är ju ute efter chipboardalfabet från KI Memories (lika som på Mammsys Lo om äldst o yngst), mende finns inte att få tag på här i Sverige verkar det som. Pysselpunkten har haft, men de var slut o hon visste inte om hon skulle få hem några fler.
    Nå´n som har nåt tips

• Pyret78

Kostar det att ha ett paypal-konto??

• Pyret78

Jen 82: Jag har ju oxå fsb-konto o internetbank. Måste kolla upp det där med e-konto. Vad är det?

• Pyret78
    upptäckte ju nu att det är sommartema på SWE-scraps utmaning. Jag som valt ett helt annat kort. Typiskt, men jag vet vilket kort jag ska välja istället

2 st nya i mitt galleri om nån minut
  • Pyret78

BV: Jättevackert dopinbjudningskort!!

Mammsy: Var ställer man in så att man får länk till sitt scrappizgalleri när man skriver inlägg??

• Pyret78

Marajjah: Hon kanske hade stämplat nå´t annat än rubriken? O dessutom hade hon ju missat att det var ett sommartema som gällde.

Svar på tråden Scrapträsket 2