Scrapträsket 2
Jag har ju inte plus, så jag kan ju inte lägga ut bilden här så den syns direkt, men denna är jag otroligt nöjd med
www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpz0oxbm.jpg
Jag har ju inte plus, så jag kan ju inte lägga ut bilden här så den syns direkt, men denna är jag otroligt nöjd med
www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpz0oxbm.jpg
Behöver lite hjälp.
Håller på med en LO till swescrapbooks utmanong, men vet inte alls vad jag ska ha för rubrik
Den handlar om då jag o maken var ute på isen i våras o pimplade. Fast det är inga pimpelkort, utan bara "sol- o grilla korv-kort".
Kan man döpa den till soldyrkare? Det största kortet är nämligen på mig (höggravid) sittandes i solen.
Eller har ni nåt bättre förslag som har med vinter o snö att göra. Typ "Vinterbadare" eller nå´t i den stilen.
Nej det är till skissutmaningen
Ingen som har nåt fyndigt förslag till rubrik åt min Lo??
Funderar på att döpa den till "I vårsolen", men jag vet inte.
Tackar för alla förslag, men det fick bli "I vårsolen" iaf.
Hade det synats bättre hur mycket solen sken den da´n så hade det utan tvekan blivit "soldyrkare", men det var inte de bästa korten.
Ville scrappa dem bara för att jag sitter i en solstol o har ställt min mugg på magen. Har magen som bord o jag tyckte att det såg så roligt ut
Kanske man skulle ha valt "Som en stoppad korv" istället, för det var så jag såg ut
Nu är mitt bidrag till swescrapbooks skissutmaning inskickad
Ett stort grattis till Fnyz, som var en av de tre som fick sin Lo till skissutmaningen hos swescrapbook, visad på hemsidan
Ny Lo i mitt galleri, här är länken. Är gjord efter swescrapbooks skissutmaning.
www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpr3tc95.jpg