Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Dräggel, dräggel, vill ha...Gråter
  • annika5064

blev ju jättebra...varför blir det ingen bild?

Det var i alla fall Cherry Artes nya papper...

• annika5064

Jag har också en ny; plåtad på balkongen alldeles nyss; lite skev och kanske inte riktigt rätt i färgerna...

Bild 021.jpg

Nu ska jag gå in till er andra som har nya...

• annika5064
    Pyret78 skrev 2006-08-06 21:51:38 följande:
    annika: Jag säger bara WOW! Räcker det
    MAMMSY skrev 2006-08-06 21:39:55 följande:
    annika5064 skrev 2006-08-06 21:35:04 följande: Jag har också en ny; plåtad på balkongen alldeles nyss; lite skev och kanske inte riktigt rätt i färgerna...Nu ska jag gå in till er andra som har nya... HÄRLIG!!!!! Vilken underbart färgsprakande livlig LO
    Goa tjejer! Nu ska jag krypa till kojs...när i hela friden slutar de små vakna kl 05:00????
  • annika5064
    Cino skrev 2006-08-07 08:22:36 följande:
    Hej tjejer! Har just fallit i scrapträsket, men är totalt förvirrad Det finns så mycket ju!!Kan någon hjälpa mig med tips då jag helt fått stillestånd. Jag har ett litet album (17*18 cm) med svarta blad i som jag tänkte använda som första objekt, men ser att man använder sig av större blad och plastfickor mest! Ska jag bara välja olika möstrade (eller enfärgade) ark till detta album eller vad?? Tips mottages tacksamt! Kanske någon har gjort i ett liknande album och har bilder så man får lite inspriation?
    Har bilder från ett minialbum hos mig som du kan kika på. Tycker absolut att du kan blanda mönster och enfärgade papper; valet beror ju på vilken bild du har. Välj den mest framträdande färgen på bilden och leta upp papper utifrån det.
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-07 09:10:12 följande:
    Idag fyller Julia 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kameran e framplockad å 18 kort e redan tagna haha jag kommer få göra att helt album som bara handlar om henes födelsedag
    Ja, må hon leva! Grattis  Julia! Ha en go dag! Och, Malin, försök att njuta lite också, det är så lätt hänt att man springer runt för att ta bra bilder, att man glömmer bort själva nuet...
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-07 09:16:23 följande:
    annika5064 skrev 2006-08-07 09:14:39 följande: MAMMSY skrev 2006-08-07 09:10:12 följande: Idag fyller Julia 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kameran e framplockad å 18 kort e redan tagna haha jag kommer få göra att helt album som bara handlar om henes födelsedag Ja, må hon leva! Grattis  Julia! Ha en go dag! Och, Malin, försök att njuta lite också, det är så lätt hänt att man springer runt för att ta bra bilder, att man glömmer bort själva nuet... HiHi jag ska försöka Hade tänkt å utnämna Skumpis som kalasfotograf!
    Bra idé!
  • annika5064
    Cino skrev 2006-08-07 09:17:35 följande:
    Malinka2 - Ok, men hur kan man kolla det?Sen ser jag att man kan även scrappa på datorn...men jag är helt tom i bollen av all info jag letat fram senaste dagarna...hur gör man det???
    Jodå, man kan scrappa på datorn, finns en tråd om det här på FL oxå...men vi som håller till här sysslar inte med sånt, vi gör på "riktigt"Flört  

(Klargör härmed att jag skämtade...)
Svar på tråden Scrapträsket 2