Inlägg från: annika5064
|
-
-
Nejnejnej....skulle kopiera in en bild på ett sortimentsskåp från Jula...går att hänga på väggen...jättebra! Men det gick inte...kolla förvaring - hyllor, skåp, bänkar -sortimentsskåp...
Jag med, vill ha nu...för blomfanatiker som jag är, så är jag liiiite trött på just det...mera glitter och glamour!MAMMSY skrev 2006-08-15 11:06:59 följande:rubberduck skrev 2006-08-15 10:54:52 följande: Det har blommat så mycket nu hela året på alla layouter..Så kul att de kanske andra dekorationer får ett lyft.MEN jag vet det är svårt Om man ser på trenderna från USA, så kommer det mycket "bling bling", typ strass å sånt att dekorera med, sammet, stämplat.Heja tjejer ni så bäst!! bloggen om scrapbook swescrapbook.blogg.se/ Jajag såg det när jag var inne å tittade på nyheter från CHA mässan Glittrande chipboard Vill ha!!!!!! -
http://rhonnafarrer.typepad.com/dreamy////Marajjah skrev 2006-08-15 14:04:09 följande:Nu håller jag på att bli irriterad på Pixaco. La min beställning där den 4/8 och ännu syns inga bilder till. Pengarna är dragna... Har mailat dem för svar.AnnikaHar du ingen länk till den där Rhonna Farres så att jag kan kika på hennes finfina doodling?Vem pratade om förvaring? Jag har IKEAs mappvagn Summera och i den står papprena upp en bit, går att sortera jättemkt. Är supernöjd! Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
-
http://www.autumnleaves.com/web/cha2006/page_00.html
Här är fler nya produkter från Autumn Leaves som har Rhonna Farrer i sitt stall... -
-
Syrafri kartong kan man köpa hos ramaffärer t ex; används till passepartouter! Tips till er som vill göra egna card/chipboardfigurer...
-
Ursnygg!Matriark skrev 2006-08-15 15:41:58 följande:Med allt prat om Rhonna Farrer så lägger jag in en LO jag gjort på ett Rhonna Farrer papper. Papperet var redan så dekorerat att allt jag gjort är tagit mitt foto med dubbel ram, skrivit med handstil, en gnutta doodling och två Heidi Swapp blommor. med prima och brads.
-
Jättesnygg!Marajjah skrev 2006-08-15 19:32:26 följande:Här kommer den med blänk på bokstäverna. Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
jag har oxå en ny...i en helt annan stil än de senaste...mörk och vintrig...fast doodlingen kunde jag inte hålla mig ifrån, fastän jag lovade...Som vanligt är färgerna inte riktigt bra, men nästan...
-
Jag tolkar det som så i alla fall, men nog är den lite tvetydig, den första meningen...å ena sidan ska följande produkter vara med, å andra går det bra att kombinera några av dem?Cia o krabaten skrev 2006-08-15 21:43:57 följande:Någon som kikat närmare på scraptävlingen på swe scrapbook??Fär man inte använda NÅGOT annat än det som står i listan???
Så här står det:"Din sida ska innehålla följande produkter och inget annat, och det går bra att kombinera några av dessa om det passar:Foto/foton
Cardstock3 mönstrade papper (från samma eller olika tillverkare)Minst ett rundat hörn någonstans på sidanBroderitråd och/eller floss (ej garn)
Band (ej garn)Minst 3 knapparBrads i minst 3 olika färgerAkrylfärgChipboardformer (går bra med bokstav/bokstäver i chipboard)TagsRubrik (valfritt att stämpla, handskriva, datorskriva osv)Journaling - minst 3 meningar
Krav: INGA blommor på din sida (inte på någonting, inte på papper heller). Vi vill se att du kan skapa utan blommor. Ditt bidrag får INTE visas av dig på nätet innan vi annonserat vinnaren." -
Ja, naturligtvis är det så de menar; ska nog inte sitta och tolka när jag är supertrött...Matriark skrev 2006-08-15 22:59:12 följande:annika5064 skrev 2006-08-15 22:44:13 följande: Jag tolkar det som så i alla fall, men nog är den lite tvetydig, den första meningen...å ena sidan ska följande produkter vara med, å andra går det bra att kombinera några av dem?Kanske det är så att man kan exempelvis dekorera chipboard med knappar, och skriva journaling på band....? Alltså att man inte behöver sprida ut över hela LO'n utan kombinera det som går...Håller med om att det är svårtolkat