Inlägg från: lillvilda |Visa alla inlägg
  • lillvilda

Scrapträsket 2

Fnyz:
    ja jag har oxå fått lära mig att pappren i plastfickorna i albumet är syrafria.

• lillvilda

jag skulle aldrig klara mig utan min skärmaskin..kan aldrig klippa rakt

• lillvilda

malin ulrika: jag köpte min ph penna (en sån som kollar om de finns syra) på wettergrens bokhandel i göteborg.

jag har fiskarns skrämaskin som jag köpte på scrapbutiken i göteborg. så himla bra, jag scrapapr i 8*8 så jag skulel aldrig vilja sittaå klippa varje blad för hand..det går på så snabbt att skära med den.

jag har varit på panduro å fyndat idag..å så på papperiet och sen unade jag mig en scraptidning så de blir nog snabbpizza till mat idag så jag kan krypa upp i soffan å bläddra i min tidning

• lillvilda

Anilda: verkligen jätte söta LO:s. Helt underbara, vilken söt liten tös du har oxå.

Johannapanna: jag e inget proffs men jag rosar

• lillvilda

åh jag vill att mina kort ska komma så jag kan sätta igång å scrappa dom. Jag är såå sugen på att scrappa. jag ahr såå mycket ideer.

jag har märkt att jag gärna använder datorn till att skriva ut texter och bilder å så. Någon fler som använder sig av clipart eller liknande för att dekorera era lo:s?

• lillvilda

Matriark: jag har blivit precis likdan..jag å sambon skulle åka å hälsa på hans dotter som bor hos mamman å jag såg direkt framför mig en så fin LO med pappa å dotter. Så köpte jag såpbubblor och funderade på hur jag skulle dokumentera lilltjejen å såpbublorna. Känns nästan lite sjukligt
    jaja många fina bilder fick jag iaf.

Har spenderat stor del dagen idag att söka fian bilder som jag kan skriva ut på papper och dekorera barn sidorna med.

• lillvilda

åh..jag skulle va glad över ett skrivbord nu..i min data hörna är de alldeles för trångt för nått mer än en dator. Jag drar fram allt på vardagsrumsbordet..sambon blir sisådär glad men nu har vi iallafall köpt en förvaringsbänk på ikea där jag får plats med alla grejor. Det funakr ju för jag inte har några barn än, annars skulle jag väll bara hinna plocka fram å bort... å inte sätta mig.

Jag får säga till sambon att vi måste skaffa större lägenhet NU så jag får plats att scrappa

• lillvilda

Meli: ditt turkiet album blir verkligen snyggt!

• lillvilda

annika5064: hur menar du? menar du att för att man använder färdiga stämplar så blir korten inte orginella, egna? eller hur då?

Jag har aldrig provat att göra kort så jag vet inte riktigt.Men blir de inte personliga för alla sättaer ihop å gör korten orginella?

• lillvilda

åh..vilka söta stämplar. Tycker aboslut att de e jätte snyggt med stämplat när man scrappar.

Svar på tråden Scrapträsket 2