Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

MAMMSY, här är en länk till webshops som säljer deras produkter..
    kanske kan du hitta något av det du söker...

www.kimemories.com/index.cfm

• annika5064

Klicka på Designteam...man kan bli sponsrad designer och det skulle väl inte göra ont?

• annika5064

"Åååååå jag måste bara säga att jag med småbarn (som inte vill hamra och ha mig) bara ÄÄÄÄLSKAR Silent settern!!!!"

Kopierar rakt av...underbar, och min kostade bara 160 kronor på e-Bay!!! Eller egentligen 55 kronor, resten var frakt...

• annika5064

Mmmm, miS, tiden går ruskigt fort...min son är nu två år och jag är fortfarande inte färdig med hans första år! Har dock bestämt mig för att scrappa färdigt åtminstone EN LO för varje månad...det är bara det att jag tycker det är såå tråkigt att scrappa sådant som MÅSTE vara med i första-åretboken; har dopet och kalaset kvar...gjorde nyss julen och det är ingen hit mitt i högsommarvärmen!

Nåja, det får ta den tid det tar; hellre långsam och nöjd än snabb och missnöjd! Man vill ju gärna kunna stå för sina alster också!

• annika5064

Någon som vet om någon shop i Sverige säljer BG:s fina rub-ons? Vill ha!!!!!!

• annika5064

miS;

nej, jag har inte heller scrappat slaviskt månad för månad utan också tagit de bilder jag inspirerats av just då...men det har ändå blivit månadsbilder, ibland flera i samma månad och till slut har dopet och första kalaset nu blivit kvar! Och just dessa två känner jag ett "tvång" inför, för sedan är bebisboken klar! Tror jag...man kan ju alltid fylla på efter hand...

Doodling är förresten riktigt roligt! Det gäller nog bara att våga göra det första gången; risken finns ju att man inte gillar resultatet...

Svar på tråden Scrapträsket 2