• MAMMSY

Scrapträsket 2

Tycker om din handstil Meli   det e så kul att du skriver så mycket på dina LO:s, själve jag lite för feg... men det finns ju skrivare som man kan använda som tur va!

• MAMMSY
    ja när man slänger ut sambon å dottern å bjuder hit skumpis så blir det iallafall lite gjort
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-06-15 11:23:03 följande:
     Fast jag skulle oxå gärna shoppa loss på scrapgrejjor Får vänta tills barnbidraget kommer, då ni
    haha jag tänkte likadant! Det kommer snart sluta med att julia får kläder gjorda av spillbitar från mina scrapp papper
  • MAMMSY
    Meli skrev 2006-06-15 11:27:53 följande:
    MAMMSY Det går ju jättebra, barn är ju faktiskt alldeles för bortskämda idag
  • MAMMSY

Jag fick mina UrbanLily igår ååååå dom e så snygga måste bara klura ut vad jag ska göra med dom å det e ju hälften av det roliga

• MAMMSY

Marajjha Japp så jag fick mina Alyssa papper oxå å dom e så fina dom med, jag har framkallat några svart vita kort som jag väntat läääänge på att få scrappat, men nu så!

• MAMMSY

Mrajjha Jag såg dom på scrappiz väldigt enkla å fina å lite annorlunda mot vad du brukar göra! Vad har du använt dig av för att få till blommorna i hörnena?

• MAMMSY

claudia jag scrappar oxå i 12x12 då får man plats med mer..

• MAMMSY

Billabong hahahah jag skrattar så jag får ont i magen.. ska kolla om Julia får mer djup om jag chalkar henne irosa idag kanske

• MAMMSY

Skämt å sido så e chalks faktsist nått av mina bästa köp igår hittade jag inget grönt papper som passade till CB pappret som e ibakgrunden, å då chalkade jag vanligt vitt papper det e det jag satt den nedre rubriken på

Svar på tråden Scrapträsket 2