Scrapträsket 2
Tycker om din handstil Meli det e så kul att du skriver så mycket på dina LO:s, själve jag lite för feg... men det finns ju skrivare som man kan använda som tur va!
Tycker om din handstil Meli det e så kul att du skriver så mycket på dina LO:s, själve jag lite för feg... men det finns ju skrivare som man kan använda som tur va!
Jag fick mina UrbanLily igår ååååå dom e så snygga måste bara klura ut vad jag ska göra med dom å det e ju hälften av det roliga
Marajjha Japp så jag fick mina Alyssa papper oxå å dom e så fina dom med, jag har framkallat några svart vita kort som jag väntat läääänge på att få scrappat, men nu så!
Mrajjha Jag såg dom på scrappiz väldigt enkla å fina å lite annorlunda mot vad du brukar göra! Vad har du använt dig av för att få till blommorna i hörnena?
claudia jag scrappar oxå i 12x12 då får man plats med mer..
Billabong hahahah jag skrattar så jag får ont i magen.. ska kolla om Julia får mer djup om jag chalkar henne irosa idag kanske
Skämt å sido så e chalks faktsist nått av mina bästa köp igår hittade jag inget grönt papper som passade till CB pappret som e ibakgrunden, å då chalkade jag vanligt vitt papper det e det jag satt den nedre rubriken på