Inlägg från: Sagomamma |Visa alla inlägg
  • Sagomamma

Scrapträsket 2

Cia o krabaten skrev 2006-06-21 15:35:16 följande:
    Johannapanna:Hon håller ju till här oxå, men lite i skymundan och heter Cheri!Kolla även scrapbookbutiken.se där hon är designer!men jag håller med: Hon är GRYMT duktig!
    Visst är hon... Och så söt sen
  • Sagomamma

bitte71:

Läste nu hur kort jag lät... *stress * Menade ju liksom lite "tack för reklamen" också såklart

• Sagomamma

ÅÅÅÅ här sitter jag på mitt dumma modem nu i och med flytten, så det blir ju knappast till och springa runt och kolla på allas LO:sar... Usch och blä för att flytta!! Fast det blir ju bra när det är klart såklart

Har fått retrostansar nu (stora och lilla) och ni har rätt! De är SÅÅÅÅ snygga -och speciellt att använda ihop! *drömmer om att få tid över till att scrappa nån gång *

• Sagomamma

Åååååå jag måste bara säga att jag med småbarn (som inte vill hamra och ha mig) bara ÄÄÄÄLSKAR Silent settern!!!!

• Sagomamma
    Mystjejen skrev 2006-06-24 21:21:50 följande:
    MiS: Tack! Jag använder aldrig öljetter men tycker det är sååå snyggt. Jobbigt med hammare...Så det får nog bli en sådan. Finns det olika eller är det samma verktyg för alla sorters öljetter??
    Det finns tre olika storlekar på öljetter, varav en är vanligast (har aldrig använt anann storlek faktiskt, fast den är himla bra att göra hål med ock så bara ) och Silent Settern fixar alla tre storlekarna! Plus att det ingår en hel del olika färgade öljetter när man köper den! Och en bra liten väska!
  • Sagomamma
    bitte71 skrev 2006-06-30 20:29:47 följande:
    miS: jättefin LO - har skrivit i din gästbok! Magnetstämplarna är rätt svåra att få rena, jag sköljer dem i varmt vatten bara, men allt försvinner inte Så jag mottar oxå tips om det finns ngn som har!Ang. retroflower punchen - ja visst är det lite irriterande att papperet fastnar i stansen? Vet inte heller hur jag ska göra för att få bort det "helt"? Men den är ju snygg iaf...Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    Det finns rengöring till magnetstämplarna att köpa! Har inte hunnit prova dem själv dock så jag vet inte hur de är...Generad
  • Sagomamma
    Engla Li och hennes Mamma skrev 2006-06-30 10:20:24 följande:
    nu är jag besviken..Foam stämplarna var slut! som jag väntat.. Nån som vet en sida som har mycket foam stamps?? Antar att jag får beställa det skillt då! skriver ni ut bokstäver på skrivare eller använder ni stämplar?
    Vad söker du för några?
  • Sagomamma
    Lingonflickan skrev 2006-06-29 21:15:18 följande:
    Lyxproblem: Got flowers vintage eller mix colours???
    Hur du än väljer, så är de skiiitsnygga och riktigt användbara båda två!!!

Man KAN ju köpa styckevis, och slippa välja!!
  • Sagomamma
    tr3z skrev 2006-07-04 14:29:27 följande:
    fråga:Stans: retro eller flower? Storlek om man vill ha båda? vilken passar bättre som liten?
    Själv älskar jag retroblomman! Den är såå snygg att använda den minsta ovanpå den största, man kan även använda andra blommor ovanpå den i och med att den "Breder ut sig" så mycket eller vad man ska säga!
  • Sagomamma
    tr3z skrev 2006-07-04 15:44:22 följande:
    Tack sagomamma! Jag började få lite ångest där ett tag! Man är ju inte stjärntecken-våg för inte "för å emot, för å emot"
Svar på tråden Scrapträsket 2