Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Marajjah skrev 2006-08-13 18:32:47 följande:
    Tack, Annika!För mig tar det också evigheter att färdigställa en lo, så jag hann med en dubbel-lo tilll croppen. Får se om jag hinner med veckans scrappiz-utmaning också. Ska kika om jag hittar ngr passande foton. Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Ja, jag måste nog lära mig snabbscrappa...ligger ett år efter i tiden ungefär...får nog låta bli alla dekos hela tiden!
  • annika5064
    Meli skrev 2006-08-13 19:50:54 följande:
    Marajjah Jag förvarar det på samma sätt som du gör, huller om buller i en låda... inte det allra bästa när man ska hitta
    Jag med, jag med...finns det andra sätt?Flört
  • annika5064
    Jen 82 skrev 2006-08-13 21:57:04 följande:
    Stockholms pärlan: Jag har en fiskars modell ganska enkelt o den kostade 249:- inte så farligt dyrt men jag vet att de finns billiga på CO, hur de är kan jag dock inte svara på ... Carolina: Jag gillade kortet! Det var jättefint! Annika: Det behöver man väl knappast säga att du är GRYMT bra för det borde du veta att jag tycker Alla andra e också jättefina. . . Tyckte det var så kul att scrappa till croppen men när man ser alla andra bidrag får man ju prestationsånget. Samma gäller ju här ibland, det känns som om man står still i sin utveckling ibland. ...
    Generad Rodnar över vackra ord...Tack!
  • annika5064
    Minimalla skrev 2006-08-13 21:23:58 följande:
    Inspirerades lite av din doodling Annika och vågade mig på att plocka fram pennan... det var ju superkul För mig tar det också lång tid att göra en LO, dessutom blir det många avbrott hela tiden. Jag har svårt att låta bli att pilla nu i efterhand, tycker inte riktigt att de är klara liksom... då är ju doodling super Nu måste jag kolla in alla bidrag och rösta...
    Jättekul att vara inspirationskälla!Skrattande
  • annika5064
    sofiemalmö skrev 2006-08-14 09:31:09 följande:
    Någon som har panduros skär set? Är det bra? Var hittar man fiskars skärmaskin?Annika: Är det gnuggisar du har på dina LO:s (krumelurerna)? Det är sååå supersnyggt!!Isvergie häftet kan man få startkit av scrapbooking inkl Album och man betäller 2 böcker (hobby) för 30:-Jag beställde en scrapbooking bok och en kort tillverkning..:o))
    Nej, det ritar jag på frihand...men det finns liknande gnuggisar att köpa; Rhonna Farrer gör bl a och där har jag "knyckt" friskt!Glad Basic Grey har också massor av gnuggisar...
  • annika5064
    Johannapanna skrev 2006-08-14 19:58:17 följande:
    Annika: Var kan man köpa Rhonna Farrers rubons? Jag har bara hittat dem i utländska butiker. De är ju såååå snygga!
    Jag också, tyvärr; någon annan kanske vet?
  • annika5064
    Jo79 skrev 2006-08-14 22:11:32 följande:
    Sitter och velar med mina eventuella förbeställningar till mässan. Ska nån mer beställa innan? Mamma till KaramEllen
    Ja, och jag har redan gjort "test"Skrattande Jättemånga pengar kostade den!Förvånad Ska beställa hos Pysselpunkten och Scrapaddicted...
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-14 21:40:21 följande:
    annika5064 skrev 2006-08-14 20:37:23 följande: Johannapanna skrev 2006-08-14 19:58:17 följande: Annika: Var kan man köpa Rhonna Farrers rubons? Jag har bara hittat dem i utländska butiker. De är ju såååå snygga! Jag också, tyvärr; någon annan kanske vet? Finns Hos Pysselpunkten Å Scrapshoppen Har funnits iallafall älskar hennes grejjer, annars precis som BV skriver LIFETIMEMOMENTS:COM
    VAAAAAA? Och jag som är stammis där??????
  • annika5064
    Blue Vapor skrev 2006-08-14 21:01:34 följande:
    Tjejorna med Rhonna Farrer-sug.. kan ni inte beställa från Lifetime då? Där tar de ju bara vikt-frakt, och rubons är ju himla lätt! Så ni får det ni suktar efter, menar jag..
    Skrattande Flabbar! Jo, självklart, men jag är så lurig så jag LÅNAR hennes krumelurer till mina LO:s...och ritar dit dem själv! Säg inget till henne; då kanske jag måste betala royalties...Oskyldig
Svar på tråden Scrapträsket 2