• MAMMSY

Scrapträsket 2

boboo skrev 2006-08-05 22:33:24 följande:
    Är det nån som kan förklara för mig hur man scannar och "klipper ihop" bilden om scannern är för liten? 
    tror du får göra det i photoshop finns nått som hetr fotomerge eller nått liknande..
  • MAMMSY
    Ellisen skrev 2006-08-05 22:42:46 följande:
    Nu har jag varit på semester och jag har handlat massor med scrapsaker!! JÄTTELYCKLIG! Först fyndade jag som attan på Panduro, handlade papper för 1,50:- bland annat. Sen var det shopping inne på scrapaddicted i Löberöd. ÅÅÅÅ vad mycket saker hon har!! Efter det var vi på ett ställe som heter Pema, där de har massor med skräpsaker - men också en del scrap!Så nu fattas det bara lite foton!
    jag vill oxå shoppa live!!!!
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-05 23:33:21 följande:
    god natt
    Har du inte lagt dig än
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-06 09:30:27 följande:
    god morgon.. la en beställning hos scrapkammaren igår å visst ska man vänta på en personlig bekräftelse innan man betalar ? så ma vet att allt finns hemma speciellt nu när hon hade rea kan de ju bli slut på nå.
    Ja vänta tills du fått en bekräftelse för det var mycket som var slut..
  • MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-06 09:58:19 följande:
    men om massa saker är slut så man inte kommer över 300 måste man väl så lägga till saker på listan
    Japp..
  • MAMMSY

Hahaha snacka om att man e totalt scrapskadad Sitter å planerar för dotterns födelsedagskalas imorn Julia fyller 1 imorn Å HUR GICK DET TILL???!!!!!
    Men iallafall så sitter jag här nu å funderar lite på vad hon ska ha på sig å kommer på mig själv med att planera in kläder efter vilka papper jag kan använda till en Kalas LO
    ÅÅÅ vad jag vill scrappa mera nu det var så kul igår när skumpis var här Men jag måste ju städa!!!

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-06 11:02:08 följande:
    hahaha..känner igen mig "Allt för scrappingen"!!!!
    Ja det e ju mitt nya motto "Allt för scrappingen" det eller "En för alla å Alla för scrapping"
  • MAMMSY
    Ellisen skrev 2006-08-06 11:21:00 följande:
    Det är så härligt med er tjejer! Jag är stolt scrapskadad
    Kan man vara scrapskadad på nått annat sätt

Å vad jag älskar BG Sweet Pea alyssa å Jack serien (dom jag använt på dom 2 nya) jag vill göra ett helt album med dom!!!!
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-08-06 12:02:59 följande:
    Fnyz - Fuuuuuuuuskis  Stackars mig måste tillbringa dagen med sambo och barn
    du vet att du e välkomen hit idag med
  • MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-06 21:35:04 följande:
    Jag har också en ny; plåtad på balkongen alldeles nyss; lite skev och kanske inte riktigt rätt i färgerna...Nu ska jag gå in till er andra som har nya...
    HÄRLIG!!!!! Vilken underbart färgsprakande livlig LO
Svar på tråden Scrapträsket 2