• MAMMSY

Scrapträsket 2

Idag fyller Julia 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrattande
    Kameran e framplockad å 18 kort e redan tagna haha jag kommer få göra att helt album som bara handlar om henes födelsedag

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-07 09:14:39 följande:
    MAMMSY skrev 2006-08-07 09:10:12 följande: Idag fyller Julia 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kameran e framplockad å 18 kort e redan tagna haha jag kommer få göra att helt album som bara handlar om henes födelsedag Ja, må hon leva! Grattis  Julia! Ha en go dag! Och, Malin, försök att njuta lite också, det är så lätt hänt att man springer runt för att ta bra bilder, att man glömmer bort själva nuet...
    HiHi jag ska försöka Hade tänkt å utnämna Skumpis som kalasfotograf!
  • MAMMSY

Hjäääälp nu är kalaset över å jag skulle nätsn kunna gå å lägga mig för natten
    HiHi det var jättekul, 5 pigga nästan1 å 1åringar som sprang omkring å levde rullan! Som tur var fanns det mångas som tog kort, det ska bli sååå kul att få scrappa en födelsedags LO sen!!!

• MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-08-07 15:20:19 följande:
    Tjena Mammsy:Jag förstår om du känner dig trött Ljudnivån låg väl över bullergränsen kan jag tänka Kul att scrappa om 1-års kalas. Här dröjer det några månader till Du får väl koppla av med lite scrapping
    Haha vet inte ens om jag orkar hålla i en sax fast idag har jag fått paket med papper så vem vetSkrattande
  • MAMMSY

Ååååhh idag e jag så scrappsugen så det kliar i fingrarna typiskt att man har så mycket å göra bara... Får bli en nattscrapp

• MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-08-08 09:30:41 följande:
    Hej Mammsy!Här är en till som är scrapsugen, men det är späckat schema idag. Det får bli kvälls/nattscrap här med. Fast helst vill jag scrapshoppa På söndag firar jag o maken 1-årig bröllopsdag samt att vi har dop för dottern. Nu frågade maken vad jag ville ha i "bröllopspresent". Jag svarade: "Ett presentkort på scrapgrejjor, så jag kan föreviga vårt liv i ett album" Vi får väl se vad han hittar på.
    Ohhh snygg vinkling den ska jag komma ihåg!
  • MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-08-08 13:09:20 följande:
    Någon göteborgare som har lust att gå? Eller från någon annan ort också... naturligtvis...
    Jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • MAMMSY
    Mystjejen skrev 2006-08-08 18:30:07 följande:
    Åh nej!!! Beställde ju kort på Pixaco för ett tag sedan, de har fortfarande inte kommit och nu när jag kollade kontot så har de inte dragit några pengar heller. Någon som beställt+ Hur blev det för er? Drar de inte pengarna på en gång? Tråkigt om jag måste göra om allt. Väntar på kort till utmaningen... malinka2: har läst ett nr av scrapbook magazine, tyckte den var dålig, men det var ju bara ett nummer... Har beställt kreating keepsakes septembernummer så vi får väl se, men den verkar bra. Och så har jag en som heter scrapbookanswers (bara ett nr) och den var jättebra. Har inte så mycket erfarenhet av tidningarna heller...så det var en bra fråga!!!
    Fick mina idag SUPERBRA blev dom
  • MAMMSY
    Mystjejen skrev 2006-08-08 19:04:51 följande:
    Mammsy: Vad kul! Mina har säkert kommit bort. Batalade du med kort? Drogs det med en gång?
    Ja, det dras upp till 7 dagar efter du har fått korten Jag beställde mina förra Måndan så dina kommer säkert snart, min avi kom igår
  • MAMMSY

Var inne å smög på BG:s hemsidaRäcka ut tungan hittade bl.a den här LO:n
    Så himla snygg å jag blir så sugen på dom nya papprena...
    Gracie - LilyKate

Svar på tråden Scrapträsket 2