• MAMMSY

Scrapträsket 2

Bitte71 jag tror att Annika5064 har i sitt galleri

• MAMMSY

FAAAAAAASEEEN jag har hundra ider (känns det som) för en massa lo:s men mina kort har inte kommit än...Räcka ut tunganblääää

• MAMMSY

JAAAAAAAAAAAAA Sverige vann å Jag har Scrappat en NY Lo

• MAMMSY

glömde säga att den är gjord på uppdrag av min mentor Miggy som utmanade mig med att jag skulle göra en LO med myyycke text å gärna handskrivet..  den handlar om när Juliablev till när jag var å hälsade på sambon i SanDiego. Min första LO utan bebis men den e ju till babyalbumet så jag vet inte om det gills

• MAMMSY

Marajha Mindre sen.. nja jo tror du på det själv   jag har massa kvar å Julias album e fullt, men jag kan ju fylla på med mer plastfickor förståss men det känns så meckigt.. Eller kan det vara så att jag inte e så förtjust i albummet jag har å vill ha ett nytt * tittar uppå ser oskyldig ut*

• MAMMSY

HoHo sover alla REDAN.. jag kanske oxå borde gå å lägga mig...

• MAMMSY

Tack Cludia det e cherryart , pappret alltså Glad

• MAMMSY

Åhhh varför beställde jag inte mer vita bazzils för?????

• MAMMSY

Blommig: Jag har ingen bok själv men jag vet att det är några här inne som har pratat om Encyklopedia of Scrapbooking, å så vet jagatt det finns en tidning som heter CK den brukar finnas i typ lite större pressbyråer (iallafall i GBG ) som  man kan köpa å få lite ideer ur Eller så kan du ju kolla runt i våra gallerier, det e ju det billigaste alternativet

Svar på tråden Scrapträsket 2