Scrapträsket 2
Bitte71 jag tror att Annika5064 har i sitt galleri
Bitte71 jag tror att Annika5064 har i sitt galleri
FAAAAAAASEEEN jag har hundra ider (känns det som) för en massa lo:s men mina kort har inte kommit än...blääää
JAAAAAAAAAAAAA Sverige vann å Jag har Scrappat en NY Lo
glömde säga att den är gjord på uppdrag av min mentor Miggy som utmanade mig med att jag skulle göra en LO med myyycke text å gärna handskrivet.. den handlar om när Juliablev till när jag var å hälsade på sambon i SanDiego. Min första LO utan bebis men den e ju till babyalbumet så jag vet inte om det gills
Marajha Mindre sen.. nja jo tror du på det själv jag har massa kvar å Julias album e fullt, men jag kan ju fylla på med mer plastfickor förståss men det känns så meckigt.. Eller kan det vara så att jag inte e så förtjust i albummet jag har å vill ha ett nytt * tittar uppå ser oskyldig ut*
HoHo sover alla REDAN.. jag kanske oxå borde gå å lägga mig...
Godmorgon alla pigga scrappare
Tack Cludia det e cherryart , pappret alltså
Åhhh varför beställde jag inte mer vita bazzils för?????
Blommig: Jag har ingen bok själv men jag vet att det är några här inne som har pratat om Encyklopedia of Scrapbooking, å så vet jagatt det finns en tidning som heter CK den brukar finnas i typ lite större pressbyråer (iallafall i GBG ) som man kan köpa å få lite ideer ur Eller så kan du ju kolla runt i våra gallerier, det e ju det billigaste alternativet