Scrapträsket 2
Det är ny galleri komentars staffet på scrappiz Det är så himla kul för man får så mycket inspiration av att kika in så många andras gallerier å ser en massa LO:s som man aldrig hade sett annars
Det är ny galleri komentars staffet på scrappiz Det är så himla kul för man får så mycket inspiration av att kika in så många andras gallerier å ser en massa LO:s som man aldrig hade sett annars
Här kommer en länk www.scrappiz.se/index.php&file=viewtopic&t=21946
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jag har kört fast med en LO
Jag var jättenöjd ända tills texten skulle dit å nu bli bara allt fellllllllllll!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrr
mis: Du måste ha eazy foam för att kunna montera stämpeln
Mis: Som ett slags skum med klistrig sida som man sätter stämpeln på som man sen fäster .. ähhKika in på tex inkywings.com så kan du läsa om vad du behöver för att montera dina stämplar
Jag är nu dessutommedlem i anonyma chalkolister :-O jag chalkar allt på min komande LO är följande saker chalkade: Blommor Bokstäver Papper och Brads, chalk unkar till alt men se upp man blir lätt beroende
MIS: Nej foamet e bara klistrigt på ena sidan, å statistkt på andra sidan så att du kan byta stämplarna för det är den statiska sidan som fastnar på klossen..
jo det stämmer iofsig om man inte förvarar dom rätt så blir den statiska sidan sämre, men den klistriga sidan e superklistrig å det är ju den som stämpeln sitter fast permanent på..
*fniss* Ja det är en hel djungel med klister å akryl å foam hit å dit man blir lätt lite snurrig
Nu liger min mega chalkade
LO i galleriet
gjord efter scrappiz skissen denna veckan
fotot e lite dåligt så jag ska fota om den imorn men jag kunde ju inte hålla mig...