Inlägg från: malinka2 |Visa alla inlägg
  • malinka2

Scrapträsket 2

Skumpis:Så där har jag oxå gjort...stod inget på budgivningen om storlek så dumma jag tog för givet att det var 12x12 gissa om jag blev besviken när dom kom...

Nu har jag gjort minialbumet jag tipsade om men jag orkar inte scanna in ikväll...får bli imorrn, men KUL var det!!!

• malinka2

Jen 82, dunderfina båda två! Drar det mer bläck när man skriver ut på bazzill? kankse svårt att svara på, nåt jag fått för mej

Hmm sitter o filar på en STOR beställning men jag vet inte vart...vilken affär har stort sortiment? Magnolia är bojkottat, scrapaddicted har mycket men jag tycker sidan är lite krånglig att hitta på, scraproom har inte det jat vill ha. Vilka mer är stora?

En fråga till, vet nån när alla nya saker börjar komma till sverige? Drömmer mej bort med alla nyheter o vill handla dom NU!!!

• malinka2

Gomorron, jaa här eka det lite tomt...kaaan det hända att alla är inne på scrappiz ? Själv ska jag bort på kalas o missar men till kalaset ska man ju ha med ett kort så Janes kortliftsutmaning hinner jag nog med

Lycka till alla ni andra o ha så superkul under cropen!!!

• malinka2

Kan du inte ta en sån där tunn förpackning man får tex brads eller QK dies i o göra en "shaker box" med sand i? Jag gjorde en sån på ett kort en gång o fyllde med paljetthjärtan, tog tyvärr aldrig kort men det funkar.

har för mej det finns en artikell på scrappiz om det...ska kika!

• malinka2

Hittade inte den artikeln jag letade efter men kolla på denna :

web.telia.com/~u31418975/gor_sa_har.htm

Kanske skulle funka? du behöver ju inte ha dubbelvikt papper utan klistra fast ett annat bakom bara om du förstår hur jag menar...

• malinka2

Gomorron! har ni sovmorgon allihop efter allt scrappande? Sånt lyx har inte jag, upp klockan 7 (eller jo DET är sovmorgon här )

Vad har ni fått gjort ni som är med på scrappiz-cropen? Vi skulle ju på fest igår men det blev inställt pga allt regn så jag har gjort kortliftsutmaningen o nu kämpar jag på med ett minialbum. Men det tar tid så jag vet inte om jag hinner med nåt mer...

Lägger in kortet nu!

• malinka2

Cino:Till kort behöver man ju inte tänka syrafritt så det går med vilka papper som hellst. jag använder scrappapper för det är sånna jag har hemma Dom finns ju i en massa olika tjocklekar. jag har oftast bazzill(enfärgade)som grund o då gör det ju inget om det mönstrade är tunnt. Annars finns det ju lite olika tjockare papper tex basic grey o Crate papper (finns fler men kommer inte på nåt för secunden)

• malinka2

Phu äntligen klar med minialbumet! Ligger i galleriet o är gjord av en gammal pekbok.Vilken tiiid det tog!! hade tänkt vara med i snabbutmaningen men jag orkar inte...

Nu ska jag in på scrappiz o komentera lite, JÖSSES så mycket snyygt alla gör!!! inte konstigt man får prestationsångest emellanåt

• malinka2

Min skärmaskin är urgammal o väger hur mycket som hellst. Ärvd av en gammal glasmästare Men den funkar bra, jag skulle vilja ha en sån där liten skärmaskin, känns så krångligt att dra fram min när man bara ska skära spillbitar...

• malinka2

Supergrattis pyret!!! Din Lo är helt underbar!!!

tack oxå för alla fina komentarer i min gästbok *glad* Ska ta en runda bland er ikväll (om in sambon ockuperar datorn )

Svar på tråden Scrapträsket 2