Inlägg från: myskatt |Visa alla inlägg
  • myskatt

Scrapträsket 2

Det här är min favorit:

Gillar inte rosa igentligen men va ju tvungen att ha det till dessa bilder . Inte så mycket plotter och så fick jag användning för ett pärlemor papper jag fick som premie när jag beställde kort/kuvert till dopkorten.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • myskatt

Nu finns en rakt av liftad lo i mitt galleri . Hoppas jag inte får tryk av Skumpis nu Fot i munnnen.

• myskatt

Fast det är inte så svårt att göra egna mallar i Illustrator om man har en bild. Ska prova nån gång

.
  • myskatt

Nu har jag suttit en timme och pillat med en pp medan dottern sover, vad tycks;

Polon gick sönder i allt för ivrigt limmande men jag får väll min limpenna från scrappadicted nån gång. Vill att bussgods ringer nu!

• myskatt

Johanna
    Hittade en nalle på nätet som jag gjorde en egen mall av. Ang Pixaco har jag inte fått några bilder trotts beställning för 10 dagar sen.

• myskatt

Här har det bara gått 7 arbetsdagar men jag tänker iaf inte beställa från dem en gång till. Med www.framkalla.com fick jag bilderna dagen efter!

• myskatt

Jag tycker det va utmärkta bilder. Föredrar Fuji igentligen men dessa Kodak va lika bra.

• myskatt

Nu är det inne på arbetsdag nr 8 så jag hoppas att det dimper ner nåt i lådan!

• myskatt

Camasunary
    Buu, jag beställde 14e . Visserligen över 200 (280st) men ändå. Beställde 500st från www.framkalla.com och fick på 24 timmar!

Posten borde va här inom en timme.

Svar på tråden Scrapträsket 2